Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:47:38 GMT

تعمیرات گوشی موبایل اپل

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۰۳۰۷

تعمیرات گوشی موبایل اپل

اپل که همه ما آن را با نام Apple می‌شناسیم، یکی از قدرتمندترین شرکت‌های فعال در حوزه فناوری و طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موبایل کمک، یک از مهم‌ترین دسته محصولات اپل، گوشی‌های هوشمند آن نام دارد که برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۷ توسط استیو جایز، مؤسس این شرکت به دنیا معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گوشی‌های برند اپل با نام "آیفون" شناخته می‌شوند که سیستم‌عامل انحصاری خاص خود یعنی IOS را دارند. این محصولات از تقاضا و فروش بسیار بالایی در سراسر جهان برخوردار هستند که به همین جهت، ما هرساله شاهد بیشترین فروش گوشی‌های هوشمند از برند اپل هستیم. از ویژگی‌های جذاب این گوشی‌ها بایستی به خاص بودن برند، کیفیت بالای مواد به‌کاررفته، سیستم‌عامل انحصاری آن اشاره نمود.
در این قسمت اما می‌خواهیم به روی دیگری از گوشی‌های اپل بپردازیم. مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که ممکن است با خرید آیفون آنها را تجربه کنید را بررسی می‌کنیم و روش‌هایی را برای رفع این مشکلات بیان خواهیم کرد.


رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های اپل

ابتدا، اجازه دهید رایج‌ترین و بیشترین مشکلاتی که کاربران در گوشی‌های اپل می‌توانند با آن مواجه شوند را برای شما تشریح کنیم. این مشکلات عبارتند از:

صفحه‌نمایش سیاه: وقتی صفحه گوشی شما سیاه می‌شود در حالی‌ که روشن است، این مشکل ممکن است عوامل مختلفی داشته باشد که از مهم‌ترین آنها باید به بروزرسانی سیستم عامل، خرابی ال سی دی و یا نصب برنامه‌های نامناسب اشاره نمود. خالی شدن شارژ: مصرف سریع باتری آیفون چیزی است که کاربران از آن شکایت دارند. قبل از اینکه به فکر تعویض باتری و تعمیر گوشی باشید، بایستی از بخش تنظیمات، وارد بخش Battery شوید. چنانچه مشکلی در باتری گوشی وجود داشته باشد، عبارت “Your iPhone battery may need to be serviced” نمایش داده می‌شود. اتصال Wi-Fi ضعیف یا خراب: مشکلات اتصال Wi-Fi در همه تلفن‌ها یک امر رایج است و برخورد با آن مسئله کاملاً مشکل خواهد بود؛ زیرا مشکل ممکن است برای هر فردی متفاوت باشد. باتوجه‌به شرایط و وضعیت گوشی، نیاز به تعمیرات گوشی آیفون بایستی انجام شود. داغ شدن بیش از حد: داغ شدن بیش از حد نیز از دیگر مشکلاتی است که کاربران اپل می‌توانند با آن مواجه شوند. این مشکل می‌تواند در اثر برنامه‌های پس‌زمینه زیاد، استفاده زیاد از گوشی، استفاده از برنامه‌های سنگین و ... ایجاد شود. گرم‌شدن بیش از حد طولانی‌مدت حتماً به گوشی شما آسیب وارد خواهد کرد. آب‌خوردگی آیفون: مدل‌های جدید آیفون از نسل هفتم به بعد، به‌عنوان تلفن‌های مقاوم در برابر آب از سوی شرکت اپل معرفی شده‌اند و کمتر در معرض آسیب آب‌خوردگی می‌باشند. با این حال، نباید قابلیت مقاوم در برابر آب را با ضد آب بودن گوشی اشتباه گرفت؛ زیرا گوشی اپل اگر در مدت‌زمان بالایی در آب قرار گیرد، آب به قسمت‌های آن نفوذ می‌کند و نیاز به تعمیرات در این مورد یک امر حیاتی و ضروری است.

روش‌های کاربردی برای تعمیرات اپل

حال که با برخی از مشکلات رایج در گوشی‌های اپل آشنا شدیم، بیاید در کنار این موارد، راهکارهایی را برای تعمیر موبایل آیفون نیز ارائه کنیم که عبارتند از:

اگر صفحه‌نمایش گوشی اپل سیاه شده است، برای تعمیرات اپل می‌توانید از راهکار زیر استفاده کنید به صورتی که ابتدا دکمه افزایش صدا را فشار داده و آزاد کنید، سپس دکمه کاهش میزان صدا را فشار داده و آزاد کنید. در نهایت دکمه کناری را فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی Apple ظاهر شود. درصورتی‌که مشکل، زود خالی شدن باتری گوش باشد، می‌توانید برنامه‌هایی که بیشترین مصرف باتری را دارند، تشخیص داده و در صورت نیاز حذف کنید. برنامه‌های اضافی را از بک‌گراند حذف کنید. به‌روزرسانی برنامه‌ها را نصب کنید و یا از تنظیم روشنایی مناسب صفحه‌نمایش خود اطمینان حاصل کنید. در صورتی‌ که وای‌فای گوشی شما خراب است و یا اتصالات به‌درستی کار نمی‌کند، می‌توانید حالت پرواز را برای یک دقیقه فعال کرده سپس امتحان کنید. در این حین نیز بایستی از فراهم بودن سرویس‌های شبکه در منطقه خود اطمینان حاصل کنید. در صورتی که مشکل گوشی اپل، داغ شدن بیش از حد آن است، برای تعمیرات اپل بایستی از بازی‌کردن اجتناب کنید، برنامه‌های پس‌زمینه را غیرفعال کنید، کانکشن‌های بلوتوث یا اتصال اینترنت خود را غیرفعال کنید، از حالت "کم‌مصرف" در گوشی خود استفاده کنید و گوشی خود را در یک مکان زیر سایه قرار دهید.

تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

حال که با برخی از مشکلات رایج این نوع گوشی و روش‌های اولیه برای رفع آن‌ها آشنا شدید، لازم است به این نکته توجه کنید که هر گوشی از برندهای مختلف، ساختار خاص خود را دارد که گوشی‌های آیفون نیز از ساختار پیچیده‌ای برخوردار هستند؛ بنابراین تجربه تکنسین در این مورد بسیار مهم خواهد بود. ما در تیم موبایل کمک، از یک تیم متخصص و ماهر که تجربه و تسلط کاملی بر تعمیرات گوشی‌های اپل دارند استفاده می‌کنیم که می‌توانند به‌صورت کامل مشکل گوشی شما را عیب‌یابی کرده و در جهت رفع مشکلات آن اقدام کنند.

از جمله خدماتی که موبایل کمک در راستای تعمیرات تخصصی گوشی آیفون ارائه می‌کند، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

تعمیر تخصصی تاچ و ال‌سی‌دی گوشی اپل تعمیر باتری و تعویض آن تعمیر و عیب‌یابی برد الکترونیکی گوشی آیفون سرویس نرم‌افزاری و برطرف‌کردن مشکلات مربوط به سیستم‌عامل گوشی تعمیر و جایگزینی دوربین گوشی‌های اپل تعمیرات اپل در قسمت اسپیکر و صدای گوشی تعمیر گوشی اپل در قسمت میکروفون و ضبط صدا تعمیرات آیفون و نیز تعویض فلت تعویض و تعمیر دکمه‌های Power و ولوم صدا و Home تعویض و جایگزینی قاب و شاسی گوشی تعمیر سوکت سیم‌کارت و نیز سوکت شارژ گوشی اپل بازیابی اطلاعات و دیتاهای کاربران در حوزه تعمیرات نرم‌افزاری آیفون

شما می‌توانید برای درخواست تعمیر گوشی اپل خود، به سایت موبایل کمک مراجعه فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیرات موبایل تعمیرات موبایل اپل شدن بیش از حد گوشی های اپل تعمیرات اپل گوشی آیفون موبایل کمک سیستم عامل برای تعمیر برنامه ها گوشی شما گوشی اپل گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار

فرارو- ردمی A۲ پلاس در دسته ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار قرار می‌گیرد و فروشنده‌های موبایل آن را با ۶۴ گیگ فضای حدود چهار میلیون می‌فروشند.

گلکسی A۰۵s که جزو گوشی‌های جدید سامسونگ است، با همین فضای ذخیره‌سازی چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و خرید A۱۵ سامسونگ نزدیک شش میلیون آب می‌خورد.

آیفون ۱۳ پرو مکس در طرف مقابل گرانقیمت‌ترین گوشی فعلی بازار است و در یکسری از مغازه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی تا مرز ۱۳۵ میلیون قیمت خورده است.

پوکو X۶ پرو شیائومی را این وسط می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار بدانیم. ۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد و رقیبی بریا میان‌رده‌های گردن‌کلفت سامسونگ محسوب می‌شود.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

95 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

17 میلیون و 250 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

41 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

135 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳