Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@19:55:52 GMT

ضرر مالی سنگین و بی سابقه یوونتوس در فصل 21-2020

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۰۴۷۴

یوونتوس هم همچون بارسلونا، متحد سوپرلیگی خود درگیر مشکلات مالی قابل توجهی شده است

یوونتوس از نظر مالی دچار مشکلات مهمی شده و آن ها نسبت به فصل گذشته متحمل ضرر بیش از دو برابری شده اند. 

به گزارش کالچو اِ فینانتزا، یوونتوس حساب های مالی خود در فصل 21-2020 را با ضرر حداقل 191 میلیون یورویی می بندد. در گزارش نیم ساله مالی یوونتوس از تاریخ 31 دسامبر 2020، سهم کمپانی اکسور دچار ضرر 113 میلیون یورویی و سهم خانواده آنیلی دچار ضرر 77 میلیون یورویی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ضرر 191 میلیون یورویی هنوز نهایی نیست زیرا سهامداران یوونتوس طی روزهای 13 تا 16 سپتامبر با یکدیگر جلسه خواهند داشت و هنوز اسناد مالی مربوط به فصل گذشته، کاملا رد و بدل نشده است. این ضرر مالی می تواند بیشتر هم شود زیرا یوونتوس، کریستیانو رونالدو و کریستین رومرو را با رقمی کم تر از ارزش حقیقی شان به فروش رساند. با این دو ضرر مالی روی فروش ها، انتظار می رود ضرر کل یوونتوس از 191 میلیون یورو به 210 میلیون یورو برسد که این میزان ضرر در تاریخ یوونتوس بی سابقه است. دومین ضرر سنگین تاریخ یوونتوس به فصل 11-2010 بر می گردد که آن ها پس از هفتم شدن در لیگ، 95 میلیون یورو ضرر کردند.

ضررهای مالی یوونتوس در فصل 21-2020 نسبت به فصل گذشته (90 میلیون یورو) بیش از دو برابر بوده که این نشانگر ضربه سخت پاندمی کرونا به این باشگاه است. در فصل گذشته ورود هواداران به استادیوم ها ممنوع بود و از نظر ورزشی نیز بیانکونری فصل موفقی را نداشت چرا که آن ها در سری آ چهارم شدند و در لیگ قهرمانان اروپا، در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس واکنش مهدی قائدی به اشتباه تلویزیون قطر: اولین تجربه سرمربیگری ام را پیروز شدم توماس مولر: تضعیف لایپزیش؟ هیچ باشگاهی به زور بازیکنانش را نمی فروشد! علیرضا جهانبخش؛ جهان با من برقص! مسیر وارونه؛ مهاجم سابق لیورپول در 27 سالگی کارگر کارخانه شد! اینفوگرافیک جامع 109 گل ملی علی دایی/ اختصاصی طرفداری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون یورویی میلیون یورو فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان