Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه دیروز (۱۶ شهریور) به نقل از مقام‌های دانمارکی خبر داد که این برنامه برای کمک به جذب ۲۰ هزار مهاجر در جامعه از طریق فشار کاریابی بر آنان طراحی شده است.

دانمارک با هدف دستیابی به «پناهجویی صفر»، یکی از سخت‌گیرانه‌ترین سیاست‌های مهاجرتی اروپا را اجرا کرده و مهاجرت و جذب مهاجران به موضوع‌های اصلی رأی‌دهندگان دانمارکی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت هدف این برنامه در ابتدا افرادی خواهند بود که سه تا چهار سال مزایا را دریافت کرده و به موفقیت لازم در تحصیلات و مهارت زبان دانمارکی دست نیافته‌اند.

به گفته دولت، ۶۰ درصد از زنان خاورمیانه، شمال آفریقا و ترکیه در بازار کار دانمارک مشارکت نمی‌کنند.

طبق آمارهای رسمی، ۱۱ درصد از ۵.۸ میلیون جمعیت دانمارک مهاجر بوده و ۵۸ درصد از آنان شهروندان کشورهای «غیر غربی» هستند.

برچسب‌ها پناهجویان مهاجرت خاورمیانه دانمارک ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پناهجویان مهاجرت خاورمیانه پناهجویان مهاجرت خاورمیانه دانمارک ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام

                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست شورای اداری استان با اشاره به اینکه طی ۲ سال گذشته، ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های استان هزینه شده است، اظهار داشت: از این میزان ۵ هزار میلیارد تومان صرف زیرساخت راه‌های مواصلاتی استان در حوزه اربعین است.

وی در ادامه افزود: استان ایلام دارای، ده بیمارستان دولتی و سه بیمارستان خصوصی است و بیش از ۵۰۰ پزشک و  ۱۹۳ سالن ورزشی و تعداد ۳۷ هزار ورزشکار سامان‌دهی شده دارد.

استاندار ایلام با بیان اینکه سال گذشته ۳۲۰ هزار تن گندم در استان تولید شده است، عنوان کرد: با توجه نزولات جوی امسال تولید گندم به ۴۰۰ هزار تن خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بیمارستان ملکشاهی طی دو ماه آینده و سد میمه با ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهرام نیا همچنین تصریح کرد: استان ایلام ۵۹۰ روستا دارد و تراکم جمعیت شهری ۶۸ و تراکم جمعیت روستایی ۳۲ درصد و دارای ۴۳۵ کیلومتر مرز مشترک با سه استان کشور عراق است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: استان ایلام دارای ۶ درصد منابع نفتی و ۱۱ درصد منابع گازی است که بخشی از ظرفیت‌ها بالفعل شده است.

وی در پایان با قدردانی از صدا و سیما، رسانه‌ها و مجموعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، افزود: سال گذشته از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استان ایلام به عنوان استان نوظهور گردشگری در کشور شناخته شد.

دیگر خبرها

  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • دریافت هزینه از والدین بر اساس الگوی جدید تعیین شهریه کودکستان‌ها
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام