Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:58:48 GMT

برگزاری اولین گلریزان قرآنی در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۰۵۷۸

برگزاری اولین گلریزان قرآنی در استان قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: اولین گلریزان قرآنی در استان قزوین با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار شد.

حجت الاسلام مجیدی با اشاره به کتابت آیات قرآن توسط اساتید برجسته استان اظهار کرد: اساتید خوشنام استان قزوین ۱۰ تابلو نفیس از آیات قرآن کریم را کتابت کرده اند که این تعداد تابلو با حضور محدود خیران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خریداری شده است و از قِبل این کار خیر زندانیان جرایم غیرعمد آزاد خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بحث آزادسازی زندانیان غیرعمد و رسیدگی به خانواده این افراد، به صورت متناوب و موردی، موقوفات و متولیان وقف مشارکت داشته اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: امسال سومین سالی است که به طور متمرکز طرحی با عنوان آزادسازی زندانیان غیرعمد در سازمان و همچنین در استان در حال برگزاری است و تا کنون حدود ۴۸ نفر در طرح متمرکز آزادسازی در طول این سال‌ها به آغوش خانواده بازگشته اند.

حجت الاسلام مجیدی در ادامه اضافه کرد: اداره کل اوقاف استان به مناسبت ۱۷ ربیع الاول بنا دارد تا از قِبل درآمد موقوفات استان تعدادی از زندانیان را آزاد نماید.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلریزان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا آزاد سازی زندانیان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین بود.

‌رئیس کل جدید دادگستری قزوین در سابقه کاری خود رئیس کلی دادگستری سیستان و بلوچستان و دادستانی رشت را نیز در کارنامه دارد.

 

مراسم تکریم و معارفه فردا یکشنبه 9 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است