Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@11:11:11 GMT

معرفی هیأت داوران آیین «نوگلان حسینی»/ پویانفر داور شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۰۶۰۴

معرفی هیأت داوران آیین «نوگلان حسینی»/ پویانفر داور شد

به گزارش خبرگزاری فارس، دبیرخانه پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی اسامی داوران و اساتید این دوره را اعلام کرد که بر این اساس مصطفی خورسندی، محمدحسین پویانفر، شهروز حبیبی، محمود تاری، سعید نسیمی، یدالله صادقی، حسین صیامی و علی مهدوی‌نژاد اعضای این کمیته را تشکیل می‌دهند. 

هم‌چنین به همت بسیج مداحان و با هماهنگی‌های صورت گرفته تمام خدمات برای اسکان شرکت‌کنندگانی که از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف به این آیین سوگواری دعوت می‌شوند، فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فراخوان پانزدهمین دوره آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» از سوی فرهنگسرای اندیشه اعلام شد و بر این اساس، دانش‌آموزان پسر در تمام مقاطع و پایه‌های تحصیلی تا ۱۸ شهریورماه فرصت دارند تا ویدئوی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای از مداحی خود را در سایت اینترنتی http://www.nogolanhosseini.ir بارگذاری کرده و در این این آیین حسینی شرکت کنند. 

پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر مداحی و روضه‌خوانی از بین نوجوانان سراسر کشور به همت فرهنگسرای اندیشه، با همکاری شبکه قرآن و با مشارکت سازمان دانش آموزی شهر تهران، خانه مداحان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، اتحادیه انجمن دانش‌آموزی و بسیج مداحان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نوگلان حسینی محمدحسین پویانفر فرهنگسرای اندیشه نوگلان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند

فهرست هیات داوران بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال