Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: انتشار فایل صوتی توسط باشگاه تراکتور فاجعه بود.

فرشید طالبی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص انتشار فایل صوتی اکبر ایمانی توسط باشگاه تراکتور اظهار داشت: من قبلاً با جمشید نظمی کار کرده‌ام و آدم خوبی است؛ اما وقتی می‌گوید خود ما اسناد و شواهد مربوط به ایمانی را منتشر کردیم اصلاً کار خوبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولاً که قانونی نیست و دوم اینکه از نظر وجدانی کار درستی نیست و غیر اخلاقی است. بحث مالی همواره بین مدیران و بازیکنان فوتبال وجود دارد و بازیکنان به دنبال دریافت قیمت بالاتری هستند.

وی افزود: انتشار فایل صوتی توسط باشگاه تراکتور فاجعه بود. چرا مدیران دیگر تیم‌ها از این کار‌ها نمی‌کنند؟ در فایل صوتی کاملاً مشخص بود که کمالوند و نظمی از ضبط صدا مطلع هستند و با علم بر این قضیه طوری صحبت می‌کنند که ایمانی را مقابل هواداران باشگاه قرار بدهند، اما به گفته خود نظمی هواداران باز حق را به ایمانی دادند. مگر مَهد کودک است که سرمربی همیشه در باشگاه حاضر است؟

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور گفت: سابقه کار با نظمی را دارم با اینکه آدم خوبی است، اما خاطره خوبی از او ندارم. بعد از قهرمانی با تراکتور، وی به من گفت اگر تمدید قرارداد نکنم مطالباتم را تسویه نمی‌کند. نظمی گفت قراداد امضا کن و بازوبند کاپیتانی تراکتور را هم بگیر. به او گفتم خستگی فصل در بدنم مانده و ما قهرمان شدیم این کار خوب نیست. بعد از اینکه متوجه شد قصد تمدید ندارم گفت شرمنده پول نداریم برو شکایت کن! به نظرم کار‌هایی از این دست خوب نیست.

طالبی در پایان گفت: با این حرف‌ها نه دنبال مقام و جایگاه هستم و نه قصد همکاری با تراکتور را دارم. فعلاً زندگی‌ام بیرون فوتبال با آرامش دنبال می‌شود، اما بهتر است بازیکن را مقابل هوادار قرار ندهند.

بیشتر بخوانید: ستاره نجومی النصر غایب بزرگ مقابل تراکتور؟

انتهای پیام/

برچسب ها: فرشید طالبی تراکتور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور فرشید طالبی تراکتور توسط باشگاه تراکتور انتشار فایل صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال

۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال تراکتور برای دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. حمید مطهری سرمربی تراکتور ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

این دیدار به قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم