Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم امینی رئیس مرکز بهداشت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با تامین و ارسال واکسن به این شهرستان، واکسیناسیون واحد‌های تولیدی در دستور کار قرار گرفته و طی هفته جاری واکسن کارکنان شهرک صنعتی، پتروشیمی و صنوف مختلف تزریق خواهد شد.

امینی افزود: ظرفیت تزریق روزانه واکسن در این شهرستان با تامین واکسن‌های مختلف، از طرف دانشگاه علوم پزشکی سه هزار و ۵۰۰ دز تعیین شده که با افزایش پایگاه واکسیناسیون در تلاش هستیم به این رکورد برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با اشاره به اینکه به اندازه کافی برای شهروندان واجد شرایط واکسن داخلی و خارجی موجود است، اذعان کرد: افراد بالای ۴۵ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا ویروس کرونا مشاغل پرخطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم

ادامه روند واکسیناسیون اتباع خارجی این بار در شهرستان شهریار استان تهران؛ مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان اتباع در شهرستان های حاشیه ای تهران از جمله در شهرستان شهریار از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است؛ طبق آمار در ۹ ماهه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ هزار اتباع افغانستانی در تهران واکسینه شدند.

در سطح شهرستان شهریار ۲۴ مرکز خدمات جامع سلامت فعال است که خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به اتباع خارجی ارائه می‌کند.

طرحی که برای محکم تر شدن زنجیره سلامت در کنار تلاش‌های کادر درمان همکاری والدین را می خواهد.

نوبت دوم طرح واکسیناسیون اطفال زیر ۵ سال قرار است تا پوشش کامل ادامه داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور