Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رتبه بندی تایمز یکی از نظام‌های رتبه بندی معتبر بین المللی برای دانشگاه‌ها است که اولین بار در سال در سال ۲۰۰۴ با همکاری تایمز و کیو. اس. تحت عنوان رتبه‌بندی "تایمز – کیو. اس. " و از سال ۲۰۱۰ به بعد با همکاری مؤسسه تامسون رویترز منتشر شد.

سال  گذشته ۴۶ دانشگاه ایرانی موفق به ورود و کسب رتبه در نظام رتبه‌بندی جهانی تایمز شده بودند و امسال نیز ۱۲ دانشگاه دیگر از ایران به این نظام رتبه‌بندی ورود پیدا کرده اند، تا تعداد دانشگاه‌های برتر ایرانی در نظام رتبه بندی تایمز به ۵۸ دانشگاه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این میان ۴۶ دانشگاه از مجموعه  وزارت علوم و دانشگاه آزاد و ۱۲ دانشگاه از مجموعه وزارت بهداشت، به این موفقیت نائل شده اند.

 دانشگاه اراک، به عنوان دانشگاه معین استان مرکزی، در پنجاهمین سالگرد تاسیس خود، برای دومین سال متوالی، امسال نیز در کنار دانشگاه‌هایی همچون الزهرا (س)، بیرجند، بوعلی سینا، دامغان، رازی، حکیم سبزواری، خوارزمی، خلیج فارس، علوم پزشکی سمنان، شاهد و شهید باهنر کرمان در رده ۱۲۰۱ + قرار گرفته است.

شایان ذکر است شاخص‌های ارزیابی دانشگاه‌ها در این نظام رتبه‌بندی آموزش، پژوهش، استناد، وجهه بین‌المللی و درآمد صنعتی می باشد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه اراک وزارت علوم وزارت بهداشت نظام رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟

رئیس اداره داروخانه های سازمان غذا و دارو از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد و افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 749342

دیگر خبرها

  • حضور ۱۰ هیات تجاری خارجی در فارس
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • (ویدئو) تصادف رانندگی دومین وزیر اسرائیل در دو روز پیاپی