Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهور این دوره و دوره‌های قبل حالا یک پست دولتی گرفته، رئیس‌جمهور محسن رضایی را به عنوان معاون اقتصادی خود انتخاب کرده است.

کسی که طرفدار اصلی افزایش یارانه‌هاست، خودش در تبلیغات انتخاباتی وعده ده برابر شدن یارانه‌ها را داده و چک پرداخت آن را امضا کرده است.

او گفته بود که یارانه پرداختی را ۴۵۰ هزار تومان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رضایی این یارانه دقیقا معادل همان یارانه ۴۵ هزار تومانی در روز نخست پرداخت آن (با ارزش برابری حدود ۲۰ دلار) است.

از طرف دیگر شخص رئیس‌جمهور نیز وعده افزایش یارانه‌ها و حمایت‌های معیشتی را داده است. وزرای کار و اقتصاد نیز خود را طرفدار افزایش یارانه‌ها معرفی کرده‌اند. حالا که مجموعه دولت نیز نسبت به افزایش یارانه‌ها رویکرد دارد احتمال این که یکی از راه‌های حمایت خانوارها همین طرح رضایی باشد وجود دارد. در واقع این احتمال وجود دارد که محسن رضایی به عنوان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور طرحی که خود وعده داده را اجرا کند.

اما آنطور که رضایی گفته در این طرح با افزایش ۱۰ برابری یارانه‌ها در وهله اول به ۴۰ میلیون ایرانی و در وهله دوم به ۶۰ میلیون ایرانی یارانه ۴۵۰ هزار تومانی در هر ماه پرداخت می‌شود.

[کلیک و کشیدن برای جابجایی] بیشترین تاکید دولتی‌ها برای افراد مشمول طرح‌های حمایتی در مرحله اول یک جمعیت ۴۰ میلیون نفری و در مرحله دوم یک جمعیت ۶۰ میلیون نفری است. براساس طرح‌هایی که تاکنون اجرا شده، جمعیت ۶۰ میلیون نفری احتمالا همان کسانی باشند که یارانه معیشتی بنزین دریافت می‌کنند.

جمعیت ۴۰ میلیون نفری نیز احتمالا شامل کسانی می‌شود که در سال گذشته یارانه کرونا دریافت کردند. دولت دوازدهم در پارسال یک گروه جمعیتی ۴۰ میلیون نفره را شناسایی کرد و گفت این افراد مستحق‌ترین گروه برای حمایت‌های معیشتی هستند. این گروه در چهار مرحله یارانه ۱۰۰ هزار تومانی دریافت کردند.

همچنین دولت اعلام کرد که این ۴۰ میلیون نفر شامل ۱۱ میلیون خانوار می‌شوند. این خانوارها می‌توانستند که مرحله دوم وام یک میلیون تومانی را دریافت کنند، هفت میلیون خانوار این وام را گرفتند. همه‌ی این ۴۰ میلیون نفر یارانه معیشتی بنزین دریافت می‌کنند.

بنابراین در طرح‌هایی که دولت قرار است اجرا کند، مشمول شدن این ۴۰ میلیون نفر قطعی به‌نظر می‌رسد. اگر قرار باشد افراد بیشتری از حمایت معیشتی دولت استفاده کند در مرحله دوم ۶۰ میلیون یارانه‌بگیر معیشتی هدف قرار می‌گیرد./ تجارت نیوز

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه نقدی یارانه ۴۵۰ هزار تومانی افزایش یارانه ها میلیون نفری ۴۰ میلیون ۶۰ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس

جوایز نقدی گرنداسلم مشهور رولان گاروس ۸ درصد افزایش یافته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برگزارکنندگان گرنداسلم فرانسه (رولان گاروس) 2024 نحوه توزیع جوایز در مسابقات پیش‌ رو را فاش کردند. این مسابقات از 26 می تا 9 ژوئن (6 تا 20 خرداد) برگزار می‌شود.

مجموع جوایز این مسابقه تقریباً 54 میلیون یورو خواهد بود که 7.82 درصد بیشتر از سال گذشته است.

سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است

جوایز یورویی بخش مردان و زنان رولان گاروس 2024:

دور اول: 73 هزار یورو

دور دوم: 110 هزار یورو

دور سوم: 158 هزار یورو

دور چهارم: 250 هزار یورو

یک چهارم نهایی: 415 هزار یورو

نیمه نهایی: 650 هزار

نهایی: 1.2 میلیون

قهرمان: 2.4 میلیون

همچنین قهرمانان مسابقات تنیس دو نفره و مختلط نیز به ترتیب جوایز نقدی 590 و 122 هزار یورویی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران