Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@18:53:53 GMT

روایت شهیده مدافع سلامت صحافی مقدم در رادیو

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۱۱۵۲

روایت شهیده مدافع سلامت صحافی مقدم در رادیو

برنامه سپید جامگان آسمانی روز جمعه 19 شهریور ماه اختصاص به روایت زندگی شهیده مدافع سلامت ننه صحافی مقدم دارد.

به گزارش برنا، مرجان قندی، تهیه کننده در این باره گفت: همزمان با شیوع کووید 19 بسیاری از پرسنل بهداشتی و درمانی، داوطلبانه در بیمارستان برای امدادرسانی حاضر شدند. ننه صحافی مقدم هم یکی از پرستاران داوطلب بود که در بیمارستان امید شهر مشهد خدمت می کرد که در حین خدمت به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل برنامه سپید جامگان آسمانی که از تولیدات گروه سلامت و روان رادیو سلامت است روز جمعه ساعت 13 و 20 دقیقه پخش می شود. در برنامه روز جمعه با خانواده صحافی مقدم درباره ویژگی شخصیتی و کاری اش صحبت می کنیم.

برنامه سپید جامگان آسمانی روایتی از مجاهدت و ایثار سپیدپوشانی است که پای در میدان عشق و ایثار گذاشتند. همچنین این برنامه به کادر درمان در سالهای دفاع مقدس هم می پردازد.

این برنامه روزهای جمعه هر هفته از ساعت 13 و 20 دقیقه پخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان مشهد سلامت خانواده عشق درمان دفاع مقدس رادیو شیوع کووید 19 شهیده مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند

مهدی رمضانی صبح امروز در مراسم زنگ سپاس معلم و گرامیداشت روز معلم در مدرسه شهیده ژیلا مقبل سنندج با تبریک روز معلم، اظهار کرد: معلمان ماننده شهیده مقبل و ۵۶۴ زن شهیده کردستان با ایثار و از خودگذشتگی ما را به این نقطه از آرامش و امنیت و دانش و علم رسانده‌اند.

وی افزود: معلمی رسالت و تکلیف آمیخته با عشق انگیزه و محبت است، اما شغل یک معنای بسیار سطحی و قشری دارد که در برابر یک انجام وظیفه پاداشی می‌گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: معلمان ما همانگونه که به امر آموزش و دانشمندکردن دانش‌آموزان تلاش می‌کنند باید به فهم و آموزش سیاسی هم مبادرت کنند.

رمضانی یادآوری کرد: امنیت امروز ما به یمن معلمان ایثارگرپرور و شهیدپرور مانند شهیده ژیلا مقبل است که جان خود را در راه پرورش دانش‌آموزان دادند.

ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ضمن قدردانی اززحمات و تلاش‌های جامعه فرهنگی به ویژه معلمان گفت: همزمان با هفته پاسداشت مقام معلم برنامه‌های متنوعی درسطح استان اجرا وازمعلمان نمونه و تلاشگر تجلیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • معلمی رسالت و تکلیفی آمیخته با عشق است
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • حقیقتی که در برنامه المیرا شریفی‌مقدم فاش شد