Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در این شرایط کرونایی جلسات به خصوص در حوزه اقتصادی برپا است و انتظار می‌رود حالا که جلسات در این شرایط کرونایی برگزار می‌شود مثمرثمر و منجر به توسعه استان شود.

اما ایرادی که به جلسات در استان وارد است اینکه جلسات فقط ارائه آمار شده و خبری از ارائه برنامه برای توسعه استان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبار کیانی‌پور رئیس اتاق بازرگانی و یکی از منتقدین برگزاری جلسات در نشست کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری از تشکیل تنها ۳ جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری طی مدت ۶ ماه انتقاد کرد و گفت: اشتغال موضوع مهمی است لازم است دستگاه‌ها دغدغه اشتغال داشته باشند و بیش از گذشته برای ایجاد اشتغال پای کار باشند.

وی از مدیران انتقاد کرد  و گفت: مدیر را به جلسه دعوت می‌کنیم معاونش را به جلسه می‌فرستد و می‌گوید اگر استاندار رئیس جلسه بود اطلاع بده تا به جلسه بیام چنین چیزی تاسف‌آور است.

کیانی‌پور از نحوه برگزاری جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان انتقاد کرد و افزود: کارگروه فقط ارائه آمار و ارقام شده نباید تنها به امار و ارقام بسنده شود دستگاه‌ها باید برنامه توسعه استان ارائه دهند.

وی بیان کرد: در کارگروه حاضر می‌شویم  به آمار و ارقام دستگاه‌ها و بانک‌ها می‌پردازیم بعد بلند می‌شویم و می‌رویم در حالی که نیاز است کارگروه فعال‌تر شود دستگاه‌ها برنامه ارائه دهند کجا هستیم و می‌خواهیم به کجا برویم.

کیانی‌پور تاکید کرد: به عنوان نماینده بخش خصوصی از دستگاه‌ها می‌خواهم در جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری برنامه ارائه دهند که چگونه می‌خواهند اشتغال ایجاد کنند، بیکاری را کاهش دهند و روستای بدون بیکار داشته باشند.

وی تصریح کرد: برنامه ارائه دهیم که برای توسعه روستاها و مناطق مختلف استان چه برنامه‌ای داریم.

شهابی‌نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کرونا و انتخابات باعث وقفه در جلسات شد به همین دلیل نتوانستیم به طور مستمر جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری را برگزار کنیم.

وی بیان کرد: تعداد جلسات مهم نیست بلکه مثمرثمر بودن جلسات مهم است.

سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با تایید سخنان رئیس اتاق بازرگانی گفت: دستگاه‌ها برنامه توسعه اشتغال ارائه دهند.

وی بیان کرد: دستگاه‌ها حداکثر ظرف دو هفته به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارسال کنند اگر برنامه ندارند از سازمان مرکزی برنامه بخواهند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس ایجاد اشتغال و رفع بیکاری رئیس اتاق بازرگانی اشتغال و سرمایه گذاری ارائه دهند دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان، آمار مرگ‌ومیر در این استان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد پنج هزار و ۴۲۰ واقعه فوت به ثبت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال گذشته، ۵۷.۶ درصد مرد و ۴۲.۴ درصد زن بوده‌اند که بر اساس همین آمار سال قبل در مقابل هر ۱۳۶ مرد فوت شده ۱۰۰ زن فوت شده‌ است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در ادامه با اشاره به آمار ثبت ولادت در این استان گفت: سال قبل ۱۳ هزار و ۹۲۳ واقعه ولادت در استان ثبت شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۴۲ مورد ولادت مربوط به مادران پایین‌تر از ۳۵ سال بوده است.

وی با اشاره به صدور آنی شناسنامه در استان افزود: ثبت احوال استان هم اکنون در ۱۲ اداره مستقل و ۲۰ دفتر پیشخوان فعال درسطح استان در حال ارائه خدمات به مردم است و تلاش این اداره کل ارائه خدمات در اسرع وقت است، اما با توجه به پراکندگی جمعیت نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها در این پروژه خواهیم بود که بتوانیم خدمات مطلوب‌تری در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 749580

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • اشتغال فارغ التحصیلان، افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • مالیات یا کمیسیون دولت از سفته بازی
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!