Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت صفری، روز چهارشنبه در بازدید از صندوق امداد ولایت استان زنجان که به مناسبت گرامیداشت بانکداری اسلامی انجام شد، به کارکردهای اثربخش این صندوق در توسعه فرهنگ قرض الحسنه، اشاره کرد و گفت: فعالیت صندوق امداد ولایت در عرصه گفتمان سازی، ترویج و توسعه فرهنگ قرض الحسنه، ارائه خدمات معوض قرض الحسنه به خانواده های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند، موجب شده است تا معنای واقعی بانکداری مبتنی بر تفکر و اندیشه اسلامی، در کارکردهای آن تجلی یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توسعه خدمات صندوق امداد ولایت با رویکرد ترویج و گفتمان سازی فرهنگ قرض الحسنه را از راهبردهای اصلی این صندوق عنوان کرد و افزود: به منظور اثربخشی فعالیت های صندوق امداد ولایت و ایفای نقش موثر در حوزه ترویج فرهنگ قرض الحسنه، باید با سرمایه گذاری در حوزه معرفتی و شناختی در ترویج این سنت حسنه اسلامی، مبانی اندیشه ای آن به گفتمان و جریان در این بخش تبدیل شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: تقویت فرهنگ قرض الحسنه در سطح جامعه و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان و مردم، به دست  خود مردم، از طریق توسعه و افزایش زمینه سپرده گذاری خیرین در صندوق امداد ولایت، باید به عنوان یک اصل مهم در فعالیت های این صندوق مورد توجه قرار گیرد.

صفری  اظهار داشت:  باید به منظور ارتقاء رضایتمندی و تسهیل گری در ارائه خدمات معوض، با رفع موانع احتمالی، گره‌گشایی در فعالیت ها به نفع جامعه هدف این نهاد، به شکل صحیحی انجام شود.

گفتنی است صندوق امداد ولایت استان زنجان از شهریور ماه سال ۱۳۹۵ با پشتیبانی بانک ملی و اتصال به شبکه شتاب، فعالیت خود را در استان زنجان آغاز کرده است.

خدمات بانکی مورد نیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب دریافت و پرداخت و نیز ارائه تسهیلات قرض الحسنه به جامعه هدف این نهاد، از طریق این صندوق انجام می شود.

برچسب‌ها مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی بانکداری اسلامی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی بانکداری اسلامی مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی بانکداری اسلامی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زنجان صندوق امداد ولایت فرهنگ قرض الحسنه استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز با اشاره به اینکه برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است گفت: ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید طی دو مرحله به رانندگان واگذار می‌شود.

امیر صفی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: در اهواز از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰، کمتر از ۲۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شد، یکی از دلایل اصلی این مسئله، ارائه نشدن تسهیلات بانکی با سود کم به رانندگان تاکسی بود، با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته طی ۱۸ ماه اخیر بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به رانندگان تاکسی پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۱۳۶ دستگاه تاکسی حاصل همکاری مشترک شهرداری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی خوزستان و اجرایی شدن تفاهم‌نامه شهرداری اهواز با بانک ملی است، بیست‌وپنجم اردیبهشت ۷۵ دستگاه تاکسی به تاکسی‌داران تحویل خواهد شد و ۶۱ دستگاه دیگر نیز تا پایان مرداد وارد ناوگان تاکسیرانی اهواز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز تصریح کرد: از مجموع ۱۹۵۵ دستگاه تاکسی اهواز ۱۷۰۰ دستگاه فرسوده است که برای نوسازی مابقی تاکسی‌های فرسوده شهر اهواز، با توجه به مبلغ اعلام شده توسط شرکت ایران خودرو برای خرید خودروی تاکسی سورن پلاس (۴۸۶ میلیون تومان)، نیازمند تأمین حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه هستیم.

صفی‌خانی ادامه داد: صنایع زیادی در اهواز مستقر است و اگر هر صنعت تنها ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کمک کند، به راحتی می‌توانیم در سال جاری تمام ناوگان تاکسیرانی اهواز را نوسازی کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت حمل‌ونقل عمومی و در راستای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان، ضرورت دارد صنایع در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همکاری کنند تا نوسازی تاکسی‌ها انجام شود.

کد خبر 747400

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی