Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حاشیه های آن حتی به اردوی تیم ملی هم کشیده شد و کدورت‌هایی بین بازیکنان بوجود آورد. آن‌هم در دوره سرپرستی مسعود قاسمی در تیم ملی که رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال با برکناری اش، صورت مسئله را پاک کرد تا چند ماه مانده به پایان ریاستش بر فدراسیون هم سپری شود.

در حالی که رئیس فدراسیون به جای حل مسئله در آن زمان، از ترمینال دیگر همراه با تیم جوانان برای مسابقات جام جهانی زیر ۱۹ سال راهی لتونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما محمد ایزدپناه، عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال پا را فراتر گذاشته و در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها مسبب همه مشکلات را مسئول تدارکات تیم می داند و می گوید:«ظاهرا، مسئول تدارکات تیم ملی، مسبب همه این مسائل بوده است. پروسه رسیدگی به این قضیه، خارج از اختیار فدراسیون است و دستگاه قضایی کشور در حال رسیدگی به آن است. ما منتظر اعلام نظر نهایی قوه قضاییه هستیم تا در صورت نیاز، محرومیت و جریمه لازم را برای متخلفان در نظر بگیریم»

محمد احمدآبادیان، مسئول تدارکات تیم ملی با سابقه ۱۶ ساله ای که از دوره ریاست محمود مشحون به او سپرده شده، درباره صحبت‌های ایزدپناه می گوید:«۱۶ سال برای تیم ملی زحمت کشیدم و جوانی ام را گذاشتم. جوانمردی نیست که ایزدپناه این اتهامات را به من بزند. هنوز اتهامی ثابت نشده که مرا مجرم می داند. من شخصا از او شکایت کردم و تا آخر هم پیگیر می شوم. امیدوارم افرادی که این اتهامات را می زنند مسئولیت حرفهایشان را بپذیرند. من فعلا” به احترام جامعه بسکتبال سکوت کرده ام  ولی اگر لازم باشد به وقتش صحبت می کنم.درست نیست در مقابل سکوتم، این اتهامات را به من بزنند.به هر حال با  این همه سابقه من خیلی حرفها دارم که بزنم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال تیم ملی بسکتبال فدراسیون بسکتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا

دانشجویان چندین دانشگاه در شهر واشنگتن آمریکا به دیگر معترضان ملحق شده و ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

به گزارش الجزیره، دانشجویی به نام «یاسمین» که تظاهرات را رهبری می‌کند، در خصوص مطالبات دانشجویان به این خبرگزاری گفت که آنان خواستار قطع رابطه با هر شرکتی هستند که به اسرائیل سلاح یا محصولات فناوری می‌فروشد.

به گفته او، معترضان همچنین خواستار لغو اتهامات علیه دانشجویان طرفدار فلسطین شده‌اند. وی تصریح کرد: «بسیاری از ما به دلیل اعتراض ساده با سرکوب، اتهامات و شنود از سوی دانشگاه‌هایمان مواجه هستیم».

امروز (پنجشنبه) یکی از مهم‌ترین مراکز تظاهرات، دانشگاه جورج واشنگتن در نزدیکی کاخ سفید است. گفته می‌شود صد‌ها معترض که برخی از آنان اساتید دانشگاه هستند، در پردیس مرکزی دانشگاه که حدود یک کیلومتری کاخ سفید واقع شده، تعداد زیادی چادر برپا کرده‌اند. 

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی در اعتراضات سراسری دستگیر شده‌اند، از جمله بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه کلمبیا، بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه امرسون، بیش از ۵۰ نفر در دانشگاه تگزاس در آستین، بیش از ۴۰ نفر در دانشگاه ییل و ده‌ها نفر دیگر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا