Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@02:22:29 GMT

توزیع ۷۰۰ بسته آموزشی در میانه

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۱۵۶۹

توزیع ۷۰۰ بسته آموزشی در میانه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پویش هم کلاسی مهربان با هدف دستگیری از دانش آموزان بی بضاعت و با همکاری مشترک بسیج دانش آموزی میانه، اداره آموزش و پرورش، مدیران مدارس و جمعی از خیران میانه اجرا شد.

در این مرحله از پویش  بیش از ۷۰۰ بسته لوازم التحریر، کیف و کفش و اجناس مورد نیاز دانش آموزان به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال تهیه و در میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت مدارس کم برخوردار توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این در پویش هم کلاسی مهربان یک هم بیش از ۵۰۰ گوشی، تبلت و تلویزیون بین دانش آموزان بی‌بضاعت در قالب رزمایش کمک مومنانه  توزیع شده بود.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این طرح که جشنواره علمی و مهارتی شهید فخری زاده نامگذاری شده است،  65 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه با حضور در کارگاه های آموزشی با رشته های مکانیک، پزشکی، علوم آزمایشگاهی، تأسیسات، برق، کامپیوتر، آشپزی و نجاری آشنا شدند.

قاسم فضل اللهی دبیر این جشنواره گفت: حضور دانش آموزان در این جشنواره نقش موثری در ارتقای نمرات مستمر آنها و کسب تجربه دانش آموزان برای حضور در رقابت های فنی و مهارتی کشوری دارد.

مرحله بعدی این جشنواره در تابستان امسال برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار