Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:09:19 GMT

این بچه آینده فوتبال آلمان است (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۱۶۱۲

یوسف موکوکو، ستاره جوان بروسیا دورتموند، بار دیگر و این بار در جریان دیدار تیم ملی زیر 21 سال آلمان برابر لتونی درخشید.

به گزارش "ورزش سه"، تیم زیر 21 سال آلمان در دومین بازی از مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا موفق شد با نتیجه 1-3 برابر لتونی به پیروزی برسد. این پیروزی باعث شد که آلمان یک قدم دیگر به هدف خود برای صعود به مسابقات گرجستان 2023 نزدیک‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسف موکوکو، استعداد استثنایی این تیم، موفق شد در دومین بازی خود برای تیم ملی زیر 21 ساله سومین گلش را به ثمر برساند. ستاره دورتموند با 16 سال و 286 روز سن، با انجام اولین بازی ملی خود و حضور در دیدار برابر سن مارینو که با پیروزی 0-6 تیمش همراه شد رکوردشکنی کرد.


آلمان موفق شد پس از آغازی ضعیف و دور از انتظار و دریافت گل از حریف در دقیقه هشت بازی، مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفته و به بازی برگردد. آنها در دقیقه 24 صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما توپ به تیر دروازه خورد، به زمین برگشت و دروازه‌بان لتونی با مهاری درخشان مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. اما ضربه کرنری که روی همین صحنه به دست آمد باعث شد که موکوکو بازی را به تساوی بکشاند. گل بعدی آلمان نیز در دقیقه 42 توسط استیلر به ثمر رسید تا این تیم برنده به رختکن برود. گل بعدی آنها نیز در دقیقه 48 زده شد تا بازی با همین نتیجه 1-3 به پایان برسد.

 


مدافع عنوان قهرمانی اروپا شش امتیاز از دو بازی به دست آورده و از شرایط خوبی برای صعود به جام ملت‌ها برخوردار است.

بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال

به گزارش قدس آنلاین، در هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت ٢٠ شنبه شب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ولورهمپتون رفت و این تیم را با حساب ۵ بر یک شکست داد.

شاگردان پپ گواردیولا پیش از این دیدار با ٧٩ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

سیتیزن‌ها در نیمه نخست با هت‌تریک ارلینگ هالند مهاجم هلندی خود موفق شد با نتیجه ٣ بر صفر به برتری برسند و راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم هی چان هوآنگ موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما یک دقیقه بعد از این گل ارلینگ هالند در دقیقه ۵۴ خودش و سیتی را چهار گله کرد تا در این بازی پوکر کند.

دقیقه ٨۵ جولیان آلوارز موفق شد روی پاس رودری گل پنجم شاگردان گواردیولا را به ثمر برساند تا در پایان منچسترسیتی با نتیجه ۵ بر یک ولورهمپتون را شکست دهد و ٨٢ امتیازی شود و پشت سر آرسنال قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!