Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالله بهادری صبح امروز در جلسه شورای تأمین مسکن استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۱۶۵۱۵ مورد ثبت نام برای مسکن ملی به ثبت رسیده است گفت: از این تعداد تاکنون ۳۰۲۵ مورد تایید نهایی شده است.

وی افزود: همچنین از این تعداد اشخاص تأیید شده نیز ۱۷۳۳ نفر اقدام به واریز سهم آورده ۴۰ میلیون تومانی کرده‌اند و تا کنون ۱۵۳۸۸۲ مترمربع( بیش از ۱۵هکتار) زمین جهت احداث مسکن طرح اقدام ملی سطح استان واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: مراحل احداث ۳۲۹۰ واحدمسکونی توسط کارگزاری‌ها طبق تفاهمنامه‌های مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی( ره) ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ... اجرایی شده است.

بهادری در مورد آخرین مراحل تکمیل مسکن مهر استان نیز گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته از محل بند ب- تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ مبالغ قابل توجهی برای تکمیل مسکن مهر استان مخصوصاً مسکن مهر شهر دهلران و زیرساخت‌ها و معابر مسکن مهر دهلران و موسیان از طرف سازمان ملی زمین و مسکن تخصیص پیدا کرد و به زودی پرونده مسکن مهر استان بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مهر ثبت نام مسکن ملی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام مسکن مهر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام