Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس حسابداری جنسیت: آقا نوع قرارداد: تمام وقت آشنا به excel ،word حداقل یک سال سابقه حقوق ثابت اضافه کاری بیمه از روز اول نگهبان جنسیت: آقا نوع قرارداد: تمام وقت جهت شیفت چرخشی مجرد حداکثر 35 سال حقوق ثابت بیمه از روز اول از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل 09353366816 واتساپ 09353366816

 

پربیننده ترین اعلام نتایج آخرین آزمون استخدامی آموزش و پرورش استخدام جوشکار با بیمه، بیمه تکمیلی و ایاب و ذهاب در خوزستان استخدام معلم پایه ابتدایی در یک مدرسه غیر دولتی در البرز استخدام کارشناس منطقه در پرشیا خودرو در کهگیلویه و بویراحمد استخدام سوپروایزر دندانپزشکی با بیمه تکمیلی در درمانگاه شبانه روزی سلیم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع سرقت در یک شرکت فعال شهرک صنعتی سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از سرقت مقادیری ضایعات مس، سیم برق و اتصالات در این شرکت لوله بود.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش هوشمندانه پلیس هویت سارق شناسایی شد، افزود: متهم در حاشیه شهر سمنان طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه این سارق از نگهبانان سابق این شرکت بوده است، ابراز داشت: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرده است.

عرب ضمن بیان اینکه متهم فرد معتاد است، تصریح کرد: تأمین هزینه تهیه مواد مخدر انگیزه او از این سرقت عنوان شده است.

وی افزود: پرونده متهم تکمیل و برای ادامه سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

کد خبر 6098056

دیگر خبرها

  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • معادله تورمی بازدهی سهام
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!