Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@01:49:18 GMT

در و دیوار این فروشگاه طعم شکلات و آجیل می‌دهد! 

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۱۸۱۴

در و دیوار این فروشگاه طعم شکلات و آجیل می‌دهد! 

وقتی قرار باشد یک کارگردان هالیوودی حکایت یک فروشگاه را نقل کند و یا فضای منحصربفردی از یک مغازه‌ی آجیل و شکلات را به نمایش بگذارد احتمالا خروجی چیزی شبیه کارخانه شکلات سازی ویلی ونکا می‌شود و یا مغازه‌های جادویی کوچه دیاگون در فیلم هری پاتر!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام حاجی بادومی، امروز می‌خواهیم یکی از فروشگاه‌های معروف شهر تهران را به شما معرفی کنیم که بدون اشغال کردن فضایی در دنیای حقیقی توانسته در دنیای مجازی اسم و رسمی برای خودش دست و پا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشگاهی که به محض وارد شدن از درب ورودی بوی آجیل و خشکبار و شکلات به مشام می‌رسد. فروشگاه اینترنتی که در و دیوار آن بوی تافی آبنبات شکلات آجیل و خوراکی‌های خوشمزه می‌دهد! 


عرضه آجیل و خشکبار با قیمت عمده فروشی بازار تهران 

یکی از دغدغه‌های مردم خرید خشکبار از مغازه‌های اصیل، با کیفیت و خوب است. ایامی که به مناسبت خاصی نظیر یلدا و یا نوروز نزدیک می‌شویم وجب به وجب بازار آهنگرها و بازار تهران پر می‌شود از مردمی که برای خرید اقلام پذیرایی به آنجا رفت و آمد می‌کنند. وقتی از مهمترین دغدغه آنها سوال می‌کنی، فارغ از اینکه این روزها همه گیری کرونا باعث وحشت و اضطراب مردم از انجام خرید حضوری شده؛ قیمت – کیفیت – و تنوع محصولات مدنظرشان از مهمترین شاخصه های انجام یک خرید خوب است. اغلب خریدهایشان را از همان جایی می کنند که قبلا انجام میشده و گهگاه از مغازه های دیگر اجناس جدیدتر و یا با کیفیت خیلی بالاتر را خریداری می کنند. اما اگر قرار باشد کیفیتی بالاتر از آنچه در مغازه های بازار تهران به دست مردم می‌رسد با قیمتی شبیه عمده فروشی‌های بازار تهران به مردم کالا عرضه کند؛ آیا دیگر لزومی به انجام این رفت و آمدهای خسته کننده هست؟ این بزرگترین هدف و سرویسی است که در وب سایت حاجی بادومی به مشتریان سراسر کشور ارائه می‌شود.

دنیای شکلات نه؛ دنیایی از تمام آنچه خوشمزه نامیده می‌شود!

با تمام شدن منع تردد بین کشورهایی که کرونا در آنها رواج بیشتری داشت؛ کم کم واردات کالاهای خارجی هم به شیوه‌ی قبل در بازارهای بزرگ مراکز استان‌ها رواج پیدا کرده است. به این ترتیب خیلی از مغازه‌های سطح شهر به صورت پراکنده محصولاتی که فکر می‌کنند مورد استقبال مراجعه کنندگانشان قرار می‌گیرد را خریداری و در ویترین‌هایشان قرار می‌دهند. حال تصور کنید که اتومبیل ندارید – برای مجلسی که چند روز آینده در پیش دارید به خرید شکلات – آجیل و میوه خشک نیاز دارید. مغازه‌ای که نه گران بفروشد، بسته بندی محکم داشته باشد و بهترین کیفیت را عرضه کند – و مهمتر از همه اینکه ویترین کاملی از محصولات مدنظر شما داشته باشد. برای اینکار دو راه بیشتر در پیش ندارید: اول اینکه خودتان را به یکی از مغازه های پرزرق و برق تهران برسانید و به همان گستره تنوع محصول بسنده کنید؛ و یا به آدرس اینترنتی فروشگاه حاجی بادومی بروید و بهترین کیفیت را با قیمت بازار تهران خریداری کنید. گستره وسیعی از محصولات ایرانی و خارجی را بدون ضعف کردن مچ پاهایتان (که بعد از چندساعت پیاده روی غالبا در پا ایجاد می شود) از نظر بگذرانید و پکیج کاملی از آنچه فکرش را هم نمی کردید خریداری کنید. خب انتخاب شما کدام است؟

فروشگاهی که تنوع تنقلاتش تمامی ندارد

حاجی بادومی تمام تلاش خودش را کرده که چیزی شبیه یک مگا مال در یک کشور پیشرفته به نظر برسد و ویترین محصولاتش برق از سر همه بپراند! کافی است سری به غرفه شکلات تلخ این فروشگاه بزنید. خیلی از افرادی که رژیم غذایی خاص دارند و یا در دوره های بدنسازی به سر می‌برند به دنبال درصدهای مختلف شکلات تلخ از برندهای مطرح می گردند. کافی است نگاهی به ویترین آنها بیندازید تا تنوع محصولاتشان را مشاهده کنید. این فروشگاه دریایی از تنقلات ایرانی و خارجی است که شاید نظیر آن را ندیده باشید.

ارسال فوری برای مردم تهران: امکان جدید فروشگاه آجیل و خشکبار حاجی بادومی 

بنابر اعلام مدیران فروشگاه حاجی بادومی،  با توجه به درخواست مکرر مشتریان محترم شهر تهران، امکان ارسال سفارش فوری به زودی برای شهروندان تهرانی فراهم خواهد شد. به این ترتیب لیست محصولاتی که امکان ارسال فوری داشته باشند در سایت مشخص می‌شود و این تیپ محصولات در کمتر از سه ساعت به مشتریان تحویل خواهد شد. حاجی بادومی نمایندگی عاملیت فروش تمام برندهای شکلات ایرانی است و یکی از بهترین آجیل فروشی های آنلاین ایران نیز به حساب می‌آید.
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خشكبار آجیل و خشکبار بازار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد

به گزارش «تابناک»، رضا مظفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پرونده گرانفروشی واحد آجیل فروشی در شهر زنجان به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد.

مظفری گفت: پرونده این واحد صنفی آجیل و خشکبار با ارزش ۸۳ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۸۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

دیگر خبرها

  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • ۴ ماده غذایی ضروری برای مردان
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد