Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پایان طرح ۲ روزه بازرسی از کارگاه‌های ضایعاتی شهر کرمان، به همراه فرماندار و رئیس شرکت توزیع برق شمال استان از دستاورد‌های این طرح در کلانتری ۲۰ بازید داشتیم تا شاهد نتایج ارزنده همکاری و هم افزائی پلیس و این عزیزان در اجرای آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طی این طرح تیم‌هایی از پلیس شهرستان کرمان با هماهنگی مقامات قضایی از بیش از ۳۵ کارگاه ضایعاتی بازدید و مقادیر زیادی اموال مسروقه و بیشتر سیم، کابل و دیگر تجهیزات برق رسانی که به دست سارقان به سرقت رفته و به افراد مالخر در برخی از این کارگاه‌ها فروخته شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری ۶۹ سارق و ۳۵ فرد مالخر در این طرح، ادامه داد: ارزش اقلام کشف شده بیش از ۲ میلیارد ریال بوده که پیگیری پرونده افراد مالخر و دیگر کسانی که با سارقان در انجام سرقت‌ها یا خریداری اموال مسروقه مشارکت داشته اند و همچنین بازدید سرزده از تمام کارگاه‌های ضایعاتی سطح استان ادامه دارد، اما در این میان لازم است کارگاه‌های ضایعاتی در نحوه عملکرد ساماندهی بهتری بشوند و مسئولان مربوطه نیز نظارت‌های لازم بر نحوه و نوع خرید و فروش‌های این واحد‌ها را افزایش دهند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کابل برق نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ماموران کلانتری ۱۸ حسن آباد در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و آسایش و آرامش شهروندان، گشت زنی‌های ویژه در خصوص دستگیری سارقان را در هفته گذشته انجام دادند. 
با تلاش ماموران، ۲ سارق شناسایی و دستگیر که متهمان به ۱۲ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند. 
 پلیس از شهروندان می‌خواهد در حفظ اموال خود کوشا باشند و از قفل و تجهیزات ایمنی ضدسرقت مناسب برای منازل استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • دستگیری سارقان در یزد