Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@00:07:08 GMT

رکورد شمار مبتلایان به کرونا در سنگاپور

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۲۲۳۲

وزارت بهداشت سنگاپور روز سه شنبه ۳۲۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس را ثبت کرد که بالاترین تعداد روزانه موارد جدید ابتلا در بیش از یک سال گذشته است. ناطقان: به نقل از رویترز، وزارت بهداشت سنگاپور روز سه شنبه ۳۲۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس را ثبت کرد که بالاترین تعداد روزانه موارد جدید ابتلا در بیش از یک سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افزایش موارد ابتلا به کرونا در سنگاپور در حالی رخ داده که از زمان آغاز همه گیری کرونا، این کشور در رتبه‌بندی بلومبرگ از نظر مقاومت در برابر ویروس کرونا در رتبه اول قرار داشت و نیوزیلند در جایگاه دوم بود.  اما با گسترش سویه دلتای کرونا، سنگاپور سطح هشدار را افزایش داده است.

 با افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در سنگاپور، محدودیت‌هایی طی چند ماه اخیر در برخی مناطق این کشور به منظور مهار ویروس اعمال شده است که از آن جمله می‌توان به تعطیلی مدارس اشاره کرد. دولت سنگاپور گفته است، اگر تعداد موارد به شدت افزایش یابد، محدودیت‌ها جدی‌تر از گذشته اعمال می‌شود.

لارنس وونگ، وزیر دارایی و رئیس کارگروه کرونا در سنگاپور در یک نشست خبری به رسانه‌های محلی گفت که در صورت افزایش شدید موارد ابتلا، محدویت‌ها را دوباره اعمال کند.

تعداد موارد مثبت اعلام شده در روز سه شنبه بیشترین رقم از زمان ثبت ۹۰۴ مورد در اوایل آگوست ۲۰۲۰ بود. سنگاپور بیش از ۸۰ درصد از ۵.۷ میلیون نفر جمعیت خود را از  به طور کامل واکسینه کرده که یکی از بالاترین نرخ‌ها در جهان است. منبع: فارس برچسب ها: رکورد ، مبتلایان ، کرونا ، سنگاپور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رکورد مبتلایان کرونا سنگاپور ابتلا به کرونا جدید ابتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند

آفتاب‌‌نیوز :

عوامل خطری که ابتلا به مولتیپل اسکلروزیس را افزایش می‌دهند عبارتند از: 

سن. این بیماری ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد، اما اغلب در افراد بین ۱۵ تا ۶۰ ساله رخ می‌دهد.

جنسیت: زنان در حدود دو برابر احتمال ابتلا به MS را دارند.

سابقه خانوادگی: اگر یکی از والدین یا خواهر و برادر شما MS داشته باشد، شما در معرض خطر ابتلا به بیماری هستید.

برخی از عفونت‌ها ویروس‌ها، از جمله اپشتاین بار، ویروس که مننوکلوئیس عفونی را ایجاد می‌کند خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهند.

آب و هوا: MS در کشور‌های دارای آب و هوای معتدل، از جمله کانادا، شمال ایالات متحده، نیوزیلند، جنوب شرقی استرالیا و اروپا، بسیار رایج است.

سیگار کشیدن: افراد سیگاری خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است