Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@19:54:03 GMT

شرایط پیش ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۲۳۴۷

کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در اطلاعیه‌ای شرایط پیش ثبت نام برای اعزام به پیاده روی اربعین را اعلام کرد. ناطقان: کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در اطلاعیه‌ای شرایط پیش ثبت نام برای اعزام به پیاده روی اربعین را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:"به اطلاع مشتاقان زیارت اربعین حسینی می‌رساند پیرو تصمیم دولت عراق مبنی بر تخصیص سهمیه سی هزار نفری برای جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت زایرین ایرانی در مراسم اربعین، با توجه به مصوبه ستاد مرکزی اربعین با توجه به عدم امکان توزیع سهمیه فوق در کل کشور به دلیل بروز تبعیض‌هایی بین مشتاقان زیارت مقرر گردید سهمیه فوق به خادمین مواکب اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است اولویت با خادمینی است که واکسینه شده و فاقد بیماری زمینه‌ای بوده و نتیجه تست کرونا ایشان در هنگام ورود به عراق منفی باشد. همچنین کلیه اعزام‌ها با توجه به اعلام دولت عراق صرفاً به صورت هوایی بوده و هزینه اعزام نیز برعهده خادمین می‌باشد. ضمن اینکه کلیه مرز‌های زمینی بسته بود و تردد از این مرز‌ها ممنوع می‌باشد و ضرورت دارد هموطنان از هرگونه عزیمت به مرز‌ها اجتناب نمایند." منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: شرایط پیش ثبت نام ، پیاده روی ، اربعین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شرایط پیش ثبت نام پیاده روی اربعین شرایط پیش ثبت نام پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان

مردم جهانشهر مقاومت با پای پیاده مسیر صعب العبور ارتفاعات کوهپایه کرمان (منطقه سیمک) را پیمودند و شهید گمنام را تا خانه ابدی‌اش همراهی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مردم دیار کریمان که همزمان با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام میزبان شهید گمنام ۱۹ ساله بودند، پس از استقبال بی نظیر در روستاهای منطقه کوهپایه کرمان، امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت مسیر دو کیلومتری در ارتفاعات را با پای پیاده پیمودند.

شهید گمنام کوهپایه کرمان ۱۹ ساله و در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیده است. در ادامه فیلمی از مسیر طولانی حضور مردم در آئین تشییع شهید گمنام را ببینید:

کد خبر 750514

دیگر خبرها

  • کشف یک دیواره تاریخی از یک بنا در همدان
  • ۱۰ فایده پیاده روی در سلامت بدن
  • سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • ویژگی حجاج در سفر معنوی حج/ برائت مشرکان اصل قرآنی است
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین