Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@15:04:18 GMT

دستگیری باند جاعلین اسناد در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۲۵۱۹

دستگیری باند جاعلین اسناد در شیراز

فرمانده انتظامی "شیراز" از دستگیری باند 6 نفره جاعلان انواع اسناد در شیراز خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "فرج شجاعی" اظهار بیان داشت: در پی گزارش‌های واصله مبنی بر فعالیت یک باند جاعل و صدور اسناد جعلی در شیراز، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی افزود: مأموران کلانتری "28 صدرا" پس از رصدهای اطلاعاتی و پلیسی اعضای 6 نفره باند جاعلان که در یک منزل مسکونی کار می‌کردند شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فرمانده انتظامی شیراز گفت: در بازرسی از منزل متهمان اموالی شامل لپ تاب، پرینتر رنگی، انواع مهرهای جعلی اعم از مهر دفتر ثبت اسناد رسمی، ثبت املاک، برابر با اصل، مهر فلزی به جهت جعل سریال اسناد، ثبت احوال و تعداد کثیری اوراق اسناد وکالتنامه و پلمب سربی کشف شد. سرهنگ "شجاعی" افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد جاعلان برای افرادی که متقاضی مدارک هویتی، معرفی نامه، اسناد مالکیتی و گواهی نامه برای ادارات و سازمان‌های دولتی و اخذ تسهیلات بانکی بوده اند اقدام به تشکیل مدارک و اوراق مورد نیاز می‌کردند. این مقام انتظامی با بیان اینکه تاکنون 60 فقره مدارک جعلی مربوط به سند منزل و خودرو که به صورت حرفه‌ای جعل و آماده ارائه به ادارات بود کشف شد، تصریح کرد: متهمان برای تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی استان شدند. وی به شهروندان توصیه کرد قبل از واریز هرگونه وجهی از اصالت اسناد مالکیت فروشندگان اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده هرگونه موراد مشکوک موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه

سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب در محدوده یکی از مناطق جنگلی این شهرستان بود مشکوک شدند.

او افزود: ماموران متهم را دستگیر و در بازرسی از مجل دپوی چوب توسط نامبرده ۳ تن چوب جنگلی که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

سرهنگ مهدوی گفت: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان