Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امام جمعه اصفهان گفت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هزینه‌ها را‌ صرف تولید فیلم و به نمایش گذاشتن جانبازی‌های افراد بزرگ کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد پیش ازظهرامروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان اظهار داشت: سردار مجتبی شیروانیان توانست 42سال همواره در راه انقلاب قدم بردارد و همه سختی‌ها را متحمل شود که البته ایشان و هرکس که در جایگاه آن قرار داشته باشد سزاوار تقدیر و تشکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به سردار شیروانیان، رئیس اسبق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به جهت مداومت ورزیدن در این امر تبریک می‌گویم چراکه حتی ایشان به عنوان اولین پدر شهید اصفهان نیز به حساب می‌آیند و همچنین به تمام کسانی که بتوانند این راه را ادامه دهند نیز تبریک می‌گویم و از خدا می‌خواهم توفیق دهد تا بدانیم اگر فعالیت‌هایمان درست نباشد کارهایمان را از دست می‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: حفظ آثار و نشر ارزش‌ها با بسیاری از تشریفات ساختمانی سازگار نیست چون در مکان‌هایی که می‌خواهیم ارزش‌های اسلام را نشان دهیم نباید فضایی لاکچری درست کنیم درحالی که باید سعی کنیم این مخارج را برای رفاه حال زوار آن صرف کنیم.

تفاهم‌نامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان انرژی اتمی امضا شدبیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: حضور پرشور در انتخابات، فتح خرمشهر دیگری استامیر «سهرابی» جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شد

وی افزود: ما باید تلاش کنیم تا مکان‌های ترویج آثار دفاع مقدس را به گونه‌ای قرار دهیم که این ارزش‌ها را به خوبی نشان دهد و خوب است که این بناها به جهت این امر ساخته شود و همچنین هزینه‌ها صرف تولید فیلم و به نمایش گذاشتن جانبازی‌های افراد بزرگ باشد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به ارزش‌های 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در بیان ارزش‌ها نیز باید حقیقت را بیان کنیم و صاف و صادق با مردم رو به رو شویم. امیدوارم بتوانیم وظیفه خود را از این بناهای ترویج‌دهنده ارزش‌ها به درستی ایفا نماییم.

انتهای پیام/ 174/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم

فیلمی قدیمی از مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس در فضای مجازی بازنشر شده است. پزشکیان در این مصاحبه گفت: «مجتهدین و بزرگان ما وقتی مریض می شوند سریع به اروپا می روند، چرا برای اقتصاد بیمار، صنعت، بانکداری و کشاورزی به سراغ اروپا نمی روید»/ viral vids

 

دیگر خبرها

  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است