Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از،translate؛ اگرچه تلفن‌های هوشمند به یکی از کالا‌های اساسی و محبوب  زندگی ما تبدیل شده اند، اما وقتی منفجر شوند یا در نزدیکی ما آتش بگیرند، دیگر خوب نیستند. انفجار گوشی‌های هوشمند در گذشته رایج نبوده  اما چند وقتی است که در فضای مجازی تصاویر و اخباری مبنی بر آتش گرفتن آن‌ها منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا اخیرا یکی از  کاربران هندی گزارش داده، گوشی هوشمند Poco X3 Pro  که  تنها دو ماه است آن را خریده، پس از 5 دقیقه جدا شدن از برق، منفجر شده است. او در توئیتر ماجرای حادثه غم انگیز خود را به اشتراک گذاشته است. 

 براساس گزارش‌ها، خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید و فقط روتختی کاربر خراب شد. با مشاهده تصاویر دستگاه تخریب شده به نظر می‌رسد که باتری دستگاه Poco در داخل گوشی متورم شده و آتش گرفته است. اگرچه تصویری از قسمت جلوی دستگاه وجود ندارد، اما پنل پشت گوشی هوشمند کاملاً از بین رفته است. بهاردوجا می‌گوید که پس از این حادثه با پشتیبانی شرکت پوکو تماس گرفت. اگرچه این شرکت به او پاسخ داده اما وی گفته که هیچ اقدام دیگری درخصوص تلفنش از سمت این شرکت صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید

ترفندهایی که جلوی انفجار گوشی‌تان را می‌گیرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند انفجار گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز