Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمود نجابت دبیر همایش بین المللی سیره نبوی (ص) امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پنجمین همایش بین المللی در طب سیره نبوی در ۵ عنوان از جمله علوم بین رشته‌ای و جایگاه روح، روان و نفس، آداب پزشکی از منظر سیره نبوی (ص)، فرصت‌ها و چالش ها، مراقبت متعالی در منزل، تجارب سلامت معنوی در همه گیری کرونا و علوم پزشکی و دانشگاه حکمت بنیان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه تا کنون ۱۲۳ مقاله به این همایش ارسال شده است، افزود: ۳۱ تیرماه امسال آخرین مهلت ارسال مقالات اعلام شده است.

نجابت با بیان اینکه زمان برگزاری این همایش چهارم تا ششم آبان ماه ۱۴۰۰ است، ادامه داد: نقش پژوهش‌های میان رشته‌ای در رشد و ارتقاء دانشگاه، نقش سیاستگذاران در علوم بین رشته ای، تاثیر درمان‌های مبتنی بر آموزه‌های نبوی (ص) بر سلامت روان، نقش نفس در تقویت عملکرد شناختی، رابطه فلسفه ذهن و علم النفس، مدل سازی شنلختی و رابطه ان با نفس، رابطه بین تربیت نبوی (ص) و اپی ژنتیک و ارتباط احکام حقوقی و فقهی با علوم اعصاب از مهم‌ترین محور‌های این همایش است.

این مقام مسئول گفت: در این همایش از زحمات مرحوم دکتر قمر حسینی الهاشمی استاد پیشکسوت پزشکی کودکان و بنیانگذار تشخیص و درمان بیماری‌های کلیوی کودکان (نفرولوژی اطفال) قدردانی خواهد شد.

نجابت تصریح کرد: همچنین مبانی فلسفی و کلامی مواجهه معنوی با کرونا، مداخله معنوی در بحران ناشی از کرونا، تاثیر آموزه‌های نبوی (ص) بر نیاز‌های معنوی، کارکرد آموزه‌های نبوی (ص) در مقابله با مشکلات خانواده در دوران کرونا، چشم انداز مراقبت متعالی در هزاره سوم، یکپارچگی علوم در طب متعالی، سلامت و بیماری از منظر سیره نبوی و اخلاق پزشکی از منظر سیره نبوی (ص) از دیگر محور‌های این همایش است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این همایش بین المللی با همکاری مرکز تحقیقات قرآن، حدیث و طب، مدیریت حوزه‌های علمیه، بنیاد علوم انسانی، اسلامی حضرت ایت الله حائری (ره)، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دانشگاه امام صادق برگزار می شود.

حجت الاسلام عبدالرضا محمودی رئیس مرکز تحقیقات قران، حدیث و طب دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: جامعه اسلامی علاوه بر استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها از حوزه علمیه هم بهره‌مند هست و این مهم یکی از مولفه‌های دانشگاه‌های سراسر دنیا که لحاظ می‌کنند قدمت و پیشینه دانشگاه است و این موجب بالندگی و تعالی جامعه می‌شود.

او بر هم افزایی بین حوزه و دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: این همایش فضایی ایجاد می‌کند که هم‌افزایی بسیار منطقی میان حوزه و دانشگاه ایجاد شود و امیدواریم این حرکت استمرار پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برگزاری همایش همایش بین المللی همایش بین المللی سیره نبوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده است در صورت تمایل دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه، از طرف دانشگاه‌های خود به اخراج تهدید شده اندرا جذب و بورسیه کند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز هم از این پیشنهاد رئیس دانشگاه ابراز خوشنودی کردند.
همچنین دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.
دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ‌دانشگاه شیراز میزبان نهمین همایش ملی ادبیات کودک می‌شود
  • دومین همایش ملی تجویز و مصرف منطقی دارو برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود