Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کارت ویزیت لایه باز یک ابزار تبلیغاتی مناسب برای معرفی خدمات و مشاغل مختلف است. این کارت‌ها به راحتی در میان مشتریان دست به دست می‌شوند و ارتباط‌ گیری شما با مشتریان را مهیا می‌کنند.

چرا کارت ویزیت لایه باز را از سایت باک بخریم؟

کارت ویزیت‌های سایت باک به شکل لایه باز به مشتری عرضه می‌شوند. در واقع مشتری می‌تواند این فایل‌های آماده فتوشاپ را به شکل دلخواه طراحی و ادیت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فایل‌هایی که در سایت باک به مشتری عرضه می‌شوند، دارای قیمت بهینه و مطلوبی هستند و مشتری بعد از پرداخت هزینه می‌تواند این فایل‌ها را دانلود نماید.
کارت ویزیت لایه باز، سایر فایل‌ها و قالب‌های ارائه شده در سایت باک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
در این مجموعه کارت ویزیت لایه باز با طرح متنوع به مشتریان عرضه می‌گردد. به گونه‌ای که هر فردی می‌تواند با توجه به نوع کسب‌و‌کار شخصی، خرید کارت ویزیت لایه باز را انجام دهد.

کارت ویزیت لایه باز را از دست ندهید!

 کارت ویزیت لایه باز بهتر از سایر روش‌های بازاریابی می‌توانند معرف خدمات، محصولات یا حرفه شما باشند. ضمن اینکه سایر اطلاعات مربوط به شما اعم از آدرس، تلفن، وب سایت و... دیگر مشخصات را در اختیار مشتری می‌گذارند. در واقع فردی که به کارت ویزیت یک شرکت، سازمان، حرفه، اداره و... دسترسی پیدا می‌کند، به راحتی می‌‌تواند از خدمات آن‌ها بهره‌مند شود.

نکات مهم برای طراحی کارت ویزیت

 طراحی کارت ویزیت باید با رعایت چندین نکته مهم انجام شود. در این صورت می‌تواند ابزار مناسبی برای تحقق اهداف  صاحبان مشاغل و کسب‌وکار باشد. خوشبختانه شرکت باک تمامی  ویژگی‌ها و نکات لازم برای طراحی کارت ویزیت مناسب را مدنظر قرار می‌دهد.

 اول اینکه کارت ویزیت طراحی شده باید با نوع کسب‌و‌کار تناسب داشته باشد. این موضوع بدین معناست که برای معرفی هر نوع خدمات و مشاغلی باید از آرم، لوگو یا نشانه‌ای مرتبط استفاده کرد. در واقع این آرم یا نشان گرافیکی به قدری شفاف و واضح است که بهتر از هر نوشته و توضیحی می‌تواند بیان‌کننده خدمات باشد.

انتخاب فونت، رنگ، جنس کاغذ کارت ویزیت و ... می‌تواند بر ذهن مشتری تاثیر مستقیم داشته باشد. به عنوان مثال برای کارت ویزیت آرایشگاه زنانه می‌توانید از فونت‌های غیررسمی و جذاب استفاده کنید. در واقع تک تک ایده‌های گرافیکی کارت ویزیت می‌تواند پیغامی را به مشتری ارائه نماید.

خرید تراکت لایه باز از باک

تراکت لایه باز یکی از روش‌های تبلیغاتی بسیار ارزان است که می‌تواند مزایای بسیاری برای کسب‌وکار به همراه داشته باشد. در واقع این نوع متدها برای تکمیل روند تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرند. خرید تراکت لایه باز از سایت باک می‌تواند در طرح و ایده‌های گرافیکی متنوع انجام شود. برای موثر بودن این تبلیغات می‌توانید علاوه بر ایده‌هایی که سایت باک به شما ارائه می‌کند، از یک شعار یا جمله جهت منحصر به فرد بودن خدمات و حرفه بهره‌مند گردید.

 

مزایای تبلیغ با تراکت

تراکت‌ها از گستردگی لازم برای تبلیغات موفق برخوردار هستند و می‌توانند تاثیر خود را در بعد وسیع‌تری به نمایش بگذارند. ضمن اینکه این کاغذهای تبلیغاتی ارتباط بسیار مناسبی با مخاطب برقرار می‌کنند. به همین دلیل از زمان‌های دور تاکنون به عنوان یک روش تبلیغاتی موثر مورد استفاده قرار می‌گیرند.
تراکت‌ها تنها برای تبلیغات مورد استفاده نیستند. در واقع به کمک این کاغذهای ارتباطی می‌توان مشتریان و مخاطبان را از رویدادهای مختلف، تخفیف‌های ویژه، تغییر مکان تجاری و ... مطلع کرد. تجربه نشان داده که این نوع اطلاع‌رسانی نسبت به سایر موارد به شکل موثرتری عمل می‌کند. ضمن اینکه شما نیز می‌توانید بسیاری از اطلاعات خود را از طریق تراکت لایه باز با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. این اطلاعات شامل شماره تلفن، پیج اینستاگرام، آدرس وب سایت و ... می‌شود.

نکات مهم در طراحی تراکت

برای طراحی تراکت لایه باز خلاقانه عمل کنید. در این صورت‌ تراکت‌های طراحی شده بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.
طرح‌های گرافیکی از شگردهای موثر در جذب مخاطب و مشتری هستند. در واقع شما می‌توانید در هنگام خرید تراکت لایه باز از سایت باک، این نوع ابزار تبلیغاتی را مطابق با سلیقه و نظر شخصی مورد استفاده قرار دهید.
سایزی که برای طراحی تراکت مورد استفاده قرار می‌گیرد، A4، A5 و  A6 است. این سایز طبق نظر و سلیقه مشتری انتخاب می‌گردد.  

خرید بروشور لایه باز از باک

بروشور لایه باز بیشتر برای اطلاع‌رسانی به مشتری و مخاطب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع بروشورها با مجموعه‌ای از اطلاعات و نکات مهم درباره کالای خریداری شده مشتری یا توضیح در مورد سایر محصولات ارائه می‌شوند. بنابراین این اطلاع‌رسانی می‌تواند در توصیف خدمات شرکت و جلب نظر مشتری تاثیر بسیاری داشته باشد.

بروشورها به دو شکل منگنه یا لت‌دار طراحی و چاپ می‌شوند. نمونه بروشورهای لت‌دار به صورت دولت، سه لت و ... عرضه می‌گردند. در واقع بروشورها در انتخاب سایز با محدودیت مواجه نیستند و صاحبان مشاغل و کسب‌وکار می‌توانند با توجه به نوع خدمات، محصولات و نیاز شخصی سایز مورد نظر را برای بروشور لایه باز انتخاب کنند.

نکات مهم در طراحی بروشور

هر نوع اطلاع‌رسانی و چاپ مطلب برای جذب مخاطب به دید بصری جذاب نیاز دارد. در واقع یک مطلب چاپ شده همچون کاتالوگ یا بروشور زمانی می‌تواند نظر مخاطب شما را جلب نماید که از ایده‌های گرافیکی و بصری مناسبی استفاده کرده باشد. همچنین برای پیاده سازی ایده‌های بصری نیز بهتر است از رنگ‌های چشم نواز و جاذب استفاده گردد.

جمع‌بندی

امروزه از فایل‌های لایه باز برای تکمیل تبلیغات و اطلاع‌رسانی به مشتری و مخاطب استفاده می‌شود. این نوع فایل‌ها در سایت باک با تنوع و کیفیت بالا عرضه می‌شوند و قابلیت ادیت دارند. کارت ویزیت، تراکت، بروشور، قالب‌های طراحی سایت و... از جمله فایل‌ها و قالب‌های ارائه شده در سایت باک است. 

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلیغات کسب و کار مشاغل وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳