Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در حال حاضر ۱۱۰ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های یزد بستری هستند. - اخبار استانها -

ابراهیم سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد در ارتباط با آخرین وضعیت کرونایی استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر، 514 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان یزد همچنان شکننده است و همه باید مراقب باشیم و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم ادامه داد: از این تعداد، 118 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی(ره) یزد افزود: در شبانه‌روز گذشته، 101 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شدند.

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| رشد 33 درصدی نرخ ابتلا نسبت به اول هفته / کمبود پرستار جدی است + نقشه و نمودارجدیدترین اخبار کرونا در ایران| سهم 24 درصدی تست‌های مثبت / 17784 فوتی در یک ماه / برای پیک ششم آماده باشیم + نقشه و نمودارآخرین اخبار کرونا در ایران| رشد 26.7 درصدی موارد ابتلا و 18.44 درصدی فوتی‌ها / آمارها چه می‌‌گوید؟ + نقشه و نمودار

 

سلمانی با اشاره به کاهش آمار بستری‌های مشکوک به کرونا تصریح کرد: شهروندان نباید فریب آمار کاهشی کرونا را بخورند چرا که هرگونه ساده‌انگاری سبب طغیان مجدد این ویروس و بازگشت آمار صعودی می‌شود.

انتهای پیام/781/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

مرد ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی این بیمار شامل : آیت اللهی (پزشک متخصص اورولوژی)، احراری (پزشک متخصص اورولوژی)، کیانفر (پزشک متخصص بیهوشی) و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی تفت، آقایان سرخی زاده، طباطبایی و صباغچی بود.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

 منبع: روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تفت

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری