Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی فعلا با دراگان اسکوچیچ کروات عالی نتیجه گرفته و در ۹ بازی پیاپی با این مربی ۹ پیروزی دشت کرده و در مقدماتی جام جهانی نیز با ۶ امتیاز صدرنشین گروه است.

با هر پیروزی تیم ملی اسباب کری خوانی بین طرفداران فوتبال باز می شود. هفته قبل با پیروزی عمان مقابل ژاپن خیلی‌ها عملکرد برانکو سرمربی کنونی عمان را با عملکرد کی روش در بازی مقابل ژاپن مقایسه کردند و فضای مجازی پر بود از زد و خورد کلامی طرفداران این دو مربی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا هم پس از پیروزی تیم ملی مقابل عراق آن هم با سه گل، بار دیگر پای کی روش به این مقایسه ها باز شده است و این بار یک طرف دعوا ویلموتس و اسکوچیچ قرار دارند.

برخی می گویند تیم کنونی نشات گرفته از نسل طلایی است که توسط کی روش ساخته شده و اسکوچیچ نقش چندانی در این موفقیت ها ندارد و به نوعی تیم ملی نان بازیکنان خوبی که دارد را می خورد. اما در مقابل این فرضیه برخی می گویند چطور همین تیم با ویلموتس مقابل بحرین و عراق ناکام بود و راه به جایی نبرد و چطور آن موقع نبوغ بازیکنان به سراغ تیم ملی نیامد. پس در کنار بازیکنان خوب باید یک مربی خوب هم باشد و چون اسکوچیچ برخلاف کی روش اهل جنجال نیست بی سروصدا تیم ملی را به سمت موفقیت هدایت می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی خبر ویژه کارلوس کی روش تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم

سال 2019 در چنین روزی و در چارچوب هفته سی و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچسترسیتی و لسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. این دیدار تا دقیقه 70 با تساوی بدون گل دو تیم در جریان بود تا اینکه وینسنت کمپانی با شوتی دیدنی از راه دور، دروازه کاسپر اشمایکل را باز کرد.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم