Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این موضوع اظهار داشت : مأموران با حضور در محل متوجه شدند که شخصی با حالت غیر عادی به وسیله سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی در معابر شهری و بر هم زدن نظم عمومی و آسیب  به چهار نفر از جمله یک خانم و اموال مردم از جمله چند خودرو و یک سوپرمارکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ماموران وارد عمل شده و متهم را به آرامش دعوت می کنند که نامبرده بدون توجه به این موضوع به سمت مامور نیز حمله ور می شود که در این هنگام مامور در یک اقدام ضربتی متهم را به زمین زده که در حین دستبند زدن به دلیل نزدیک شدن سایر افراد برای خلع سلاح پلیس در یک اقدام  سهوی تیری از اسلحه خارج و به متهم برخورد می کند.

فرمانده انتظامی البرز بیان داشت: رسانه های معاند فقط بخش کوچکی از کلیپ را تقطیع کرده و روی آن مانور می دهند در حالی که  فیلم کامل اوباشی گری و حمله به شهروندان از سوی این متهم توسط مرکز اطلاع رسانی پلیس منتشر خواهد شد.

سردار محمدیان یاد اور شد : این فرد دارای  هفت فقره سابقه درگیری و نزاع بوده و تحقیقات تخصصی  در این خصوص در حال انجام است.

وی بیان داشت: گشت کلانتری در محل حاضر شده و این فرد را با تیراندازی هوایی و توانمندی شخصی خود پلیس فرد را زمین گیر کردند و در زمانی که قصد داشته به او دستبند زده و مهار کند با تحرکی که او کرده خود باعث شلیک گلوله و اثابت به فرد شده است .
وی تاکید کرد که کلیه مستندات و گزارشات را پلیس در اختیار مردم قرار داده چرا که کار پلیس شفاف است و با مجرمان تعارف ندارد و اگر ماموری هم کوتاهی کرده باشد طبیعتا اقدامات بعدی انجام می شود.
هم دادستانی و هم رده‌های نظارتی پلیس در حال پیگیری موضوع هستند و اطلاعات بعدی را در اختیار مردم خواهیم گذاشت.

برچسب‌ها اراذل و اوباش انتظامی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراذل و اوباش انتظامی استان البرز اراذل و اوباش انتظامی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار شامگاه دوشنبه در نشست با دهیاران با اعلام این مطلب که در سطح شهرستان رزن بیش از ۲۰۰ تحصیل کرده و متقاضی شغل در حوزه‌های مختلف کشاورزی وجود دارد اما مدیریت جهاد کشاورزی استان برای جذب نیروی جدید از افراد غیر بومی در مشاغل و پست‌های این اداره اقدام و پس از مدتی ایشان را به دیگر نقاط منتقل می‌کنند و باعث موجی از اعتراض‌ها و حواشی در شهرستان رزن شده است

وی افزود: در قوانین و سیاست‌های استخدامی کشور، اولویت اشتغال در هر شهری، با مردم بومی همان شهر است، اما آن چیزی که در رزن اتفاق می‌افتد با هیچ‌کدام از این سیاست‌ها همخوانی ندارد

غفاری‌آثار ادامه داد: برای جذب نیروی بومی تاکنون بی تفاوت نبوده‌ایم و به هر دستگاه یا اداره‌ای که توانسته‌ایم نامه‌نگاری و درخواست همکاری کرده‌ایم و ازاینجا به بعد باید مسئولین استانی پاسخگوی این مطالبه باشند و البته از سازمان بازرسی هم می‌خواهیم تا با نگاه ویژه به اینگونه استخدام‌ها در سازمان جهادکشاورزی ورود کرده و به این مسئله خاتمه دهند

فرماندار رزن افزود: بی عدالتی در شهرستان رزن به اوج خود رسیده، نیروی مورد نیاز را در پست‌های خالی جهاد کشاورزی شهرستان جذب و پس از مدتی منتقل می‌کنند و این واقعیت‌های تلخ، دل‌های زیادی از خانواده‌های بومی و ساکن این شهر مظلوم را به درد آورده و فرزندان عزیزشان را راهی دیار غربت کرده است، و متأسفانه این واقعیت‌ها، انگیزه جوانان این شهر را به ماندن در زادگاه و خدمت کردن به همشهریان خود، به‌شدت کاهش داده است.

کد خبر 6098612

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد