Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@11:09:34 GMT

موسسه دارالایتام مهدیه همدان از ابتکارات شهیدمدنی بود

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۳۱۲۸

موسسه دارالایتام مهدیه همدان از ابتکارات شهیدمدنی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی بعد از ظهر امروز در مراسم پویش «احسان حسینی» و توزیع ۲۰۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان همدان به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت آیت‌الله مدنی، با تقدیر از مسئولان و هیئت امنا موسسه دارالایتام مهدیه همدان در برگزاری این مراسم، اظهار کرد: در سراسر کشور کنگره‌ها و مراسم‌ بسیاری برگزار می‌شود اما کمتر مراسمی را می‌توان مثال زد که در آن به سمت خدمات اجتماعی حرکت شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه اجرای این رزمایش از برکات وجودی شهید مدنی است، مطرح کرد: با تشکیل کمیته اجتماعی توسط مسئولان برگزار کننده کنگره، تصمیم بر آن شد که این اتفاق مبارک در همدان رقم بخورد.

امام جمعه همدان به خاطره یکی از یاران شهید مدنی در رابطه با توجه ایشان به خانواده ایتام و نیازمندان اشاره کرد و افزود: در آن دوران قرار شد تا ۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان به دستور شهیدمدنی توزیع شود، اما در نهایت ۴۸ بسته توزیع و صاحب دو بسته پیدا نشد.

وی تصریح کرد: شهید مدنی با فردی که مسئول توزیع این اقلام بود برخورد کرد که اگر این دو خانواده امشب گرسنه بخوابند، چه طور می‌توانیم جواب خدا را بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تقدیر از فعالیت‌های موسسه مهدیه، یادآور شد: با حدود گذشت ۵۰ سال از ایجاد این موسسه توسط شهید مدنی در همدان، باید از مجموعه تشکر کنیم که این مسیر را با قدرت در تمام این سال‌ها جلو برده است.

وی با بیان اینکه شهیدمدنی در ظاهر از همدان رفت، اما تفکر این شهید در بین مردم باقی مانده است، گفت: امیدوار هستیم به سطحی از رشد اقتصادی برسیم که در جامعه فقیری پیدا نکنیم، چراکه این یکی از نشانه‌های مدینه فاضله و انتظاری که از جامعه اسلامی می‌رود، است.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان همدان شهیدمدنی کمک به یتیمان شهید مدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو