Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سید مصطفی ایت الهی موسوی افزود:جلسات متعدد ساماندهی گلزارهای شهدا در حوزه معاونت عمرانی استانداری برگزار شده و طبق آمارها،کرمان جزو استان‌های برتر در این حوزه است.   وی ابراز داشت:با فرمانداران نیز مکاتبه کرده‌ایم که اعتباری برای گلزار شهدای گمنام گذاشته شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان همچنین از آمادگی دفتر فنی استانداری برای طراحی در سازه‌های گلزارهای شهدای گمنام نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی،امام جمعه کرمان نیز تداوم برنامه‌های فرهنگی در گلزارهای شهدای گمنام را مورد تاکید قرار داد و گفت:هیات امنای شهدا در شهرستان‌ها باید فعال شوند.

وی همچنین پیشنهاد داد تا سازه‌های گلزارهای شهدا در سطح استان به صورت مشخص و تیپی طراحی و اجرا شوند.

کرمان میزبان 296 شهید گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز در این نشست عنوان کرد:در حال حاضر استان کرمان میزبان 296 شهید گمنام در 113 نقطه است که 76 شهید در شهرها و روستاها، 10 شهید در مراکز نظامی و کارخانه‌ها، 19 شهید در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و 8 شهید نیز در گلزارهای شهدا تدفین هستند.

محمود مهدوی‌فر گفت:اولین شهید گمنام سال61 در استان کرمان تدفین شده است و اکنون 147 مورد درخواست از سراسر استان برای میزبانی شهید گمنام داریم که 16 نقطه مورد موافقت قرار گرفته است.

وی افزود:سال گذشته 6میلیارد تومان برای ساماندهی گلزارهای شهدای استان از سوی فرمانداری‌ها اختصاص یافت که 70 درصد آن محقق شده و در اختیار هیات امنای شهدای گمنام شهرستان‌ها قرار می‌گیرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: معاون عمرانی استاندار کرمان گلزارهای شهدا شهدای گمنام استان کرمان شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان دهلران، خادمی خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای کارکنان این مجموعه ذکر کرد و گفت: تعامل سایر دستگاه‌ها موجب تسریع در امورات بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

وی بر ضرورت ساماندهی گلزار شهدا و اقداماتی در این زمینه اشاره و افزود: اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان و بویژه گلزارشهدای امامزاده سید اکبر (ع) از مطالبات است.

لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران نیز به رسالت بنیاد شهید در خادمی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اشاره و افزود: وظیفه همه ما و دستگاه‌های اجرایی شهرستان است که خادم خانواده شهدا و ایثارگران باشیم و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران کمترین کاری است که از دست ما بر می‌آید.

وی انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا و رشادت ایثارگران عزیز ذکر کرد و افزود: ما باید در عمل و خدمت به مردم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

کد خبر 6098249

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • تشییع وتدفین پیکر شهید گمنام در کوهپایه کرمان
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد