Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ناصری از اعضای شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه علیه‌السلام در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس ضمن اعلام درگذشت «بیژن قفقازی‌زاده» از اعضای شورای نویسندگان مسجد اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته دوست دیرین و یکی از اعضای مسجد جوادالائمه را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادیم و به خاک سپردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود ۱۳ روز بود که زنده یاد «بیژن قفقازی‌زاده» در بیمارستان بانک ملی بستری بود، گفت: اتفاقا در همان روزهای ابتدایی بستری شدنش با او تماس داشتم و صحبت کردم و دو روز پیش متاسفانه خبر درگذشت وی را شنیدیم.

ناصری با اشاره به حُسن خلق این نویسنده بیان داشت: مرحوم «بیژن قفقازی‌زاده» از نخستین افرادی بود که پس از راه‌اندازی جلسات قصه‌نویسی در آن شرکت داشت. این جلسات توسط مرحوم امیرحسین فردی راه اندازی شد و بیژن عزیز هم از شاگردان خوب او بود.

وی ضمن اشاره به اینکه مرحوم «بیژن قفقازی‌زاده» از داوران بخش نوجوان جایزه شهید حبیب غنی پور شمرده می‌شد، اضافه کرد: ایشان از داوران باسابقه و ثابت جشنواره بود؛ آرام، مهربان و فوق العاده خوش اخلاق بود و فکر نمی‌کنم فردی لبخند او را از یاد ببرد.

ناصری در پایان «بیژن قفقازی‌زاده» را از شاگردان خلف و بااخلاق مرحوم امیرحسین فردی دانست و برای خانواده وی آرزوی صبر کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نویسنده جشنواره حبیب غنی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام حسین علایی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر ارجمند حضرت آیت الله جناب حاج حسن آقا خمینی دامت برکاته

انا لله و انا الیه راجعون

با تأسف فراوان، ضایعه درگذشت همسر مکرمه شهید آیت الله سید مصطفی خمینی را به جنابعالی و جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج حسین آقا خمینی تسلیت عرض می کنم و مراتب همدلی و همدردی خود را ابراز می دارم. 

از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و برای جنابعالی، عموزاده گرامی، خانواده محترم و خاندان معزی، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. 

حسین علایی

جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی