Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بهبهانی، با حضور در اداره ثبت استان تهران، در جمع مدیران و رؤسای این استان، اظهار کرد: یکی از علل تأثیرگذار در ایجاد و فراهم شدن بستر فساد، تأخیر و تعلل در رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی است و در مقابل آن، ارائه خدمات ثبتی به صورت الکترونیکی با کیفیت و با سرعت و دقت بی شک مانع بروز فساد در مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر و سپاس از مهندس رامشی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران که از زمان مدیریت وی تحولات عالی در جهت ساماندهی امور و چابک سازی ثبت استان تهران اتفاق افتاده، یادآور شد: در قبال مسئولیتی که بر عهده داریم، باید پاسخگو باشیم و هیچ عذر و بهانه‌ای در کاستی‌ها و همراه نبودن با تحولات پذیرفتنی نیست.

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه سخنان خود بر حذف مراجعات فیزیکی متقاضیان به ادارات ثبت اسناد و املاک و همچنین برون سپاری برخی فرایندها همچون نقشه برداری تاکید کرد.

بهبهانی در این نشست صمیمی خطاب به رؤسا افزود: تکمیل و به روز رسانی آرشیو الکترونیکی و حفظ و صیانت از آنکه به حق یکی از اقدامات پر افتخار ثبت محسوب می‌شود و ضرورت دارد رؤسا توجه جدی تری در تکمیل و بروز رسانی آرشیو الکترونیکی داشته باشند و گردش فیزیکی پرونده‌ها در تمامی مناطق ثبتی الزاماً باید کامل حذف و اجرایی گردد.

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ایجاد زیرساخت‌های لازم برای استقرار میز خدمت در ادارات ثبت را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: باید مردم دسترسی راحت‌تر و آسانی به خدمات ثبتی داشته باشند.

بنابراین گزارش، عبدالحمید مرادی مدیرکل املاک و محمدعلی فلاح، مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه‌ی این جلسه هر کدام ضمن توصیه به رؤسا در خصوص پایش و رصد مستمر میزان عملکرد نسبت به برنامه‌های ابلاغی سازمان، راهکارها و نکات فنی و تخصصی را مطرح کردند.

رؤسای ادارات ثبت اسناد و املاک استان تهران نیز، نظرات و مباحث ثبتی در حوزه املاک، اسناد، بایگانی، کاداستر، اجرا و مشکلات و کمبودهای موجود در قالب پرسش و پاسخ بیان کردند.

کد خبر 5300190

منبع: مهر

کلیدواژه: علی بهبهانی سازمان ثبت اسناد و املاك كشور خدمات الکترونیکی شورای شهر تهران شهرداری تهران کیفیت هوای تهران ویروس کرونا قوه قضاییه پیش بینی وضعیت هوا مترو شهر تهران علیرضا زاکانی گردشگری سازمان میادین میوه و تره بار عزت الله ضرغامی وزارت آموزش و پرورش خانواده ثبت اسناد و املاک استان تهران ادارات ثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن اظهار کرد: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد. 

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روزهای اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند. 

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد