Web Analytics Made Easy - Statcounter

با بررسی وضعیت فهرست نفراتی که تراکتور برای بازی با النصر در اختیار دارد می‌توان به دلیل انصراف آنها از این بازی پی برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتور در حالی تهدید به کناره‌گیری از لیگ قهرمانان آسیا کرده که وضعیت این تیم نشان می‌دهد سرخپوشان تبریزی به هیچ وجه شرایط برگزاری بازی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان تبریزی در حالیکه نفرات کلیدی زیادی از دست داده و تا کنون موفق به ثبت خریدهای جدید خود نشدند، در حال حاضر تنها ۲۰ بازیکن در فهرست خود دارند که تعداد زیادی از آنها در بازی با النصر شرایط حضور ندارند.

تراکتوری‌ها در شرایطی که حبیب فرعباسی، حمید بوحمدان، میثم تیموری، صیاد کوکبی، محمدرضا خانزاده و مهدی تیکدری را از دست دادند، با ۵ بازیکن جدید به توافق رسیده که به دلیل بسته بودن پنجره تا این لحظه اجازه ثبت قرارداد آنها را ندارند و این موضوع تبدیل به یک مشکل جدی برای سرخپوشان تبریزی شده است.

در حال حاضر در فهرست نفرات تراکتور نام ۲۰ بازیکن وجود دارد که تعدادی از آنها هم شرایط حضور مقابل النصر را ندارند.

۱- محمدرضا اخباری

۲- رضا سیف احمدی

۳- هادی محمدی

۴- سعید ایرانخواه

۵- ابوالفضل رزاق پور

۶- محمد مسلمی پور

۷- بهزاد سلامی

۸- محمد قادری

۹- محمد قنبری

۱۰- سامان نریمان جهان

۱۱- سعید واسعی

۱۲- حسین حسینعلیزاده

۱۳-ابوالفضل پورشیخ

۱۴- امین اسدی

۱۵- عرفان سیدی (مصدوم)

۱۶- محمد خرم الحسینی (مصدوم)

۱۷- پیمان کشاورز (مصدوم)

۱۸- علی فتحی (مصدوم)

۱۹- محمد عباس زاده (مصدوم)

۲۰- پیمان بابایی (محروم)

ضمن اینکه طبق اعلام باشگاه تراکتور، دو بازیکن دیگر این تیم هم درگیر ویروس کرونا هستند و بدین ترتیب تا این لحظه که هنوز پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان باز نشده و اجازه ثبت نفرات جدید را ندارند تنها ۱۲ بازیکن آماده در اختیار فراز کمالوند هستند که از این جمع ۵ بازیکن هم از رده‌های پایه به تمرینات اضافه شده و تجربه چندانی برای تقابل آسیایی ندارند.

بدین ترتیب دلیل درخواست باشگاه تراکتور مبنی بر تعویق زمان بازی با النصر و یا تهدید به انصراف از این دیدار مشخص شد و تراکتوری‌ها به دنبال این هستند تا با خریدن زمان به وضعیت کرونایی‌ها و مصدومان خود سروسامان داده و از طرفی بتوانند با باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی نفرات جدید را به فهرست خود اضافه کنند و در شرایط فعلی امکان برگزاری بازی برای آنها وجود ندارد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور لیگ برتر فوتبال لیگ قهرمانان آسـیا بازی با النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!

به گزارش "ورزش سه"، شاید یکی از دلایل شکست تراکتوری‌ها در ورزشگاه آزادی به جز نمایش کم نقص تیم نکونام در بازی رفت، همین غیبت بهترین پاسور لیگ بود که تراکتور را شبیه یک تیم بدون لیدر به میدان فرستاده بود. در آن مسابقه، خطاهای فردی و دادن موقعیت روی کلیشه‌هایی که استقلال در آنها متبحر است، دو گل بازی را رقم زد تا تراکتور دست خالی از آزادی به تهران برگردد؛ شکستی که حتی ممکن بود حذف زودهنگام پاکو خمس را از سمت سرمربی تراکتور رقم بزند.

حالا با گذشت یک نیم فصل، این‌ دو تیم در شرایطی آماده رقابت با یکدیگرند که تراکتوری‌ها انتظار دارند ریکاردو آلوز در مسابقه روز چهارشنبه هدایت تیم را به خوبی و به نحو احسن و در حد کلاس بازیکنی که انتظارش می‌رود، انجام بدهد. آلوز یک فوتبالیست باحوصله، با ارسال‌های دقیق و تماشایی و گاها شوت‌زن و تکنیکی است و قاعدتا جوان نکونام لحظه‌ای او را به حال خود رها نخواهد کرد و این احتمال وجود دارد که امید حامدی‌فر، هافبک دفاعی جوان استقلال، برای زیر فشار گذاشتن او در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

نکته اینکه آلوز یک جنگ شخصی هم در این مسابقه دارد و آن بالا بردن آمار فردی خود به عنوان بهترین پاسور لیگ در جدال با ابوالفضل جلالی است که توانسته از او عبور کند و در صدر  قرار بگیرد. پس علاوه بر اینکه سمت راست تراکتور باید کاملا مراقب مدافع چپ‌پا و تکنیکی استقلال باشد، آلوز نیز باید بتواند از فرصتی که احتمالا در نفوذهای جلالی در پشت سر او ایجاد می‌شود، برای وینگرهای تیمش استفاده کند. صدالبته رحمان جعفری هم همواره آماده داخل زدن است و دوست دارد در اولین بازی بزرگش با تراکتور، گلی بزند که در ذهن هواداران قرمزپوش ماندنی بشود.

از هر جهت که نگاه کنید، بازی تراکتور و استقلال یک مسابقه فوق‌العاده و سرگم‌کننده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور