Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیائومی از آن برندهایی است که تهاجمی عمل می کند. خیلی زود از بازار موبایل فعالیت خودش را به حیطه های دیگر از جمله تولید تلویزیون نیز رساند و توانسته با استراتژی مخصوص خود در تمام دنیا از آمریکا گرفته تا اروپا و آسیا به صد فروش تا حداقل یکی از پرفروش ترین برندها تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام افرالند، در اینجا قصد داریم تا با هم در مورد استراتژی صحبت کنیم که شیائومی را به این حد از موفقیت رسانده و همچنین پرفروش ترین تلویزیون های شیائومی ۲۰۲۱ را نیز در اینجا معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قصد خرید تلویزیون شیائومی را دارید یا از هواداران این برند هستید حتماً تا انتها همراه ما باشید.

ایده شیائومی از کجا شروع شد؟

شیائومی شرکتی نوظهور اما قدرتمند همین چند سال پیش (۲۰۱۰) کارش را شروع کرده و با مدیریت و استراتژی حرفه ای که دارد توانسته است طی ۱۱ سال فعالیت خود به یکی از قدرتمندترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیک در دنیا تبدیل شود. اپل برند گران قیمت ماجرا تمرکز خودش را روی سود بیشتر و کیفیت در حل عالی قرار داده است؛ اما در طرف دیگر ماجرا تمرکزش را روی پایین آوردن قیمت و حد واسط قرار دادن کیفیت زوم کرده است. به همین دلیل شیائومی با حداقل سود تعداد محصولات بیشتری می فروشد اما شرکتی مانند اپل و یا سونی در تولید تلویزیون تمرکز خودشان را روی کیفیت بیشتر و در همین راستا سود بیشتر قرار داده اند. 
به همین دلیل کسانی که به دنبال خرید یک تلویزیون با کیفیت ساخت عالی هستند اول سراغ سونی می روند، بعد از آن ال جی و سامسونگ؛ اما کسانی که فناوری های جدید و قابلیت های متنوع تری را می خواهند در همان ابتدا به سراغ خرید تلویزیون های شیائومی می روند، قیمت تلویزیون شیائومی برگ برنده این کمپانی است. پس تفاوت اصلی در مدل کسب و کار و استراتژی سود دهی شرکت شیائومی است؛ که البته تا به اینجا هم توانسته حسابی خودش را در بین بازار و کاربران جا کند.

تلویزیون شیائومی P۱

تلویزیون شیائومی P۱ یکی از مدل های ۲۰۲۱ برند Mi است که سایز ۵۵ اینچ آن در محدوده قیمتی ۱۶ میلیون تومان است. مدل های رقیب از برندهای سامسونگ و ال جی به ترتیب تلویزیون سامسونگ AU۷۰۰۰ و تلویزیون ال جی UP۷۵۵۰ هستند. سایز ۵۵ اینچ ال جی کمی قیمت بیشتری دارد اما در کل سطح فناوری و قابلیت های این نمایشگرها کماکان شبیه به هم است.
Mi TV P۱ نمایشگر میان رده شیائومی سال ۲۰۲۱ در سایزهای ۳۲ تا ۵۵ اینچ عرضه شده است. رزولوشن تصویر ۴K دارد و از فناوری های HDR / HDR۱۰ / HLG پشتیبانی می کند. کیفیت صدا و تصویر در این مدل متناسب با قیمت است و به نسبت رقبا فناوری های بیشتری در خود دارد. با قیمت mi tv p۱ فقط می توانید یک تلویزیون پایین رده سونی خریداری کنید که به نسبت قیمت امکانات چندان بالایی هم ندارد اما نقطه قوت آن فقط تصویر است ولی خب شیائومی قابلیت های بیشتری را در تلویزیون های خود استفاده کرده است.

رفرش ریت ۶۰ هرتز توان صوتی ۲۰ وات سیستم عامل اندروید ۱۰ حافظه داخلی ۱۶ گیگ تلویزیون شیائومی Q۱

تلویزیون شیائومی Q۱ نمایشگر QLED برند Mi که برای رقابت با مدل های بالارده وارد بازار شده است. MI TV Q۱ با روشنایی صفحه بالاتر و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در کنار سیستم صوتی ۳۰ وات توانسته یک پک مناسب از ضعف های رقبا را پوشش دهد. در تلویزیون هایی با محدوده قیمتی Q۱ شاهد سیستم صوتی ۲۰ وات هستیم اما شیائومی از صدای بهتر و بیشتری استفاده کرده است. همچنین رفرش ریت ۱۲۰ هرتز یک کیولد مخصوص گمینگ است و می توانید با قیمت خیلی بصرفه آن را تهیه کنید. این کیولد شیائومی طراحی باریک و زیباتری به نسبت مدل های دیگر Mi دارد و خلاصه گزینه کاربر پسندتری است.

رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارای HDMI ۲.۱ سیستم عامل اندروید ۱۰ توان صوتی ۳۰ وات حافظه داخلی ۳۲ گیگ

تلویزیون شیائومی ۵X 

تلویزیون شیائومی ۵X در واقع مدل بروز شده MI TV ۴X سال ۲۰۲۰ است؛ که از امکانات پیشرفته تری به نسبت ان برخوردار است. شیائومی کم کم سعی می کند هر نسخه تلویزیون خود را در سال جدید با امکانات مدل بالاتر در سال قبل تولید کند. پارسال سیستم صوتی ۲۰ وات اما امسال سیستم صوتی ۴۰ وات را در تلویزیون MI TV ۵X  شاهد هستیم. این مدل طراحی به نسبت زیباتری دارد و با رفرش ریت ۶۰ هرتز در کنارHDR۱۰+  و HLG می تواند کیفیت تصویر به مراتب بهتری نمایش دهد. اگر طرفدار شیائومی هستید و پیگیر محصولات جدید آن هستید پیشنهاد می کنم حتماً بررسی کامل MI TV ۵X را از افرالند مشاهده کنید.

رفرش ریت ۶۰ هرتز سیستم عامل اندروید ۱۰ توان صوتی -۴۰۳۰ وات حافظه داخلی ۸ گیگ eMMC

مشخصات کلیدی MI TV ۴X رفرش ریت ۶۰ هرتز توان صوتی ۲۰ وات سیستم عامل اندروید  حافظه داخلی ۸ گیگ خرید تلویزیون شیائومی از افرالند

اگر به دنبال خرید تلویزیون از برندهای اصلی شیائومی، سامسونگ، سونی و ال جی هستید ما در فروشگاه اینترنتی افرالند محصولات اورجینال خانگی از جمله تلویزیون را از دبی و عراق وارد می کنیم و با قیمتی بسیار مناسب تر از هر فروشگاه اینترنتی که سراغ دارید؛ با گارنتی و ضمامت اصالت کالا تحویل درب منزل را در اختیار تان قرار می دهیم. تمام سعی ما بر این است تا شما نهایت کیفیت را از محصولات برند و اورجینال خارجی بدست بیاورید و در دام خرید کالای تقلبی گرفتار نشوید.
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تلویزیون های شیائومی شیائومی سیستم عامل اندروید تلویزیون شیائومی خرید تلویزیون حافظه داخلی سیستم صوتی توان صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) به رسوایی شناگران چینی واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ توماس باخ پس از وضعیت آزمایش دوپینگ شناگران چینی نسبت به عملکرد آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) و قوانین کنترلی آن ابراز اطمینان کرد.

رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: ما به WADA و قوانین کنترلی آن اطمینان کامل داریم، آژانس کاملاً از آنها پیروی کرده است. WADA به IOC درباره رویه‌هایی که این سازمان دنبال می‌کند، اطلاع داده است.

تحویل مشعل المپیک به فرانسه

توماس باخ خاطرنشان کرد: در وضعیت شناگران چینی، ما نیز به WADA اعتماد داریم. اگر همه مراحل رعایت شود، دلیلی وجود ندارد که آنها در آنجا (در بازی‌های المپیک 2024) حضور نداشته باشند.

پیش از این مشخص شده بود که در ژانویه 2021، 23 شناگر چینی تست دوپینگ مثبت دادند که نشان از وجود داروی ممنوعه تری‌متازیدین در بدن آنها داشت. سپس WADA از تصمیم طرف چینی مبنی بر عدم انجام آزمایشات اضافی و حذف ورزشکاران از المپیک 2020 توکیو (ژاپن) حمایت کرد که از سال 2020 به دلیل COVID-19 به تعویق افتاد و از 23 جولای تا 8 آگوست 2021 برگزار شد. تیم شنای چین در آن بازی‌ها سه مدال طلا، دو نقره و یک برنز کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی