Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیروی انتظامی با حضور فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران افتتاح شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی در حاشیه افتتاح نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیروی انتظامی از فعالیت شبانه روزی تعدادی از مراکز تجمیعی در روزهای آتی در تهران خبر داد.

وی با اشاره به ظرفیت سازی جدید نیروی انتظامی در راستای افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون، گفت: امروز شاهد فصل جدیدی از همکاری نیروی انتظامی در راستای مقابله با کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی، این مرکز را یکصد و نهمین مرکز تجمیعی در تهران بزرگ و یکصد و سی و هشتمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان تهران عنوان کرد که با حضور کادر پرستاری مجرب نیروی انتظامی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان یک مرکز واکسیناسیون عمومی به ارائه خدمات به شهروندان تهرانی می‌پردازد.

به گفته وی، این مرکز با ظرفیت روزانه تزریق ٥٠٠ دوز واکسن به مدار واکسیناسیون تهران بزرگ پیوسته است و این ظرفیت در روزهای آتی به تدریج افزایش خواهد یافت و براساس سامانه نوبت دهی واکسیناسیون افراد می‌توانند به آن مراجعه کنند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با توجه به افزایش حجم واردات واکسن و حجم سبد واکسیناسیون در روزهای اخیر بر لزوم افزایش مراکز تجمیعی و افزایش تعداد شیفت‌های موجود تاکید کرد.

زالی با اشاره به افتتاح مراکز تجمیعی جدید واکسیناسیون در تهران یادآور شد: این مراکز جدید ابتدا در شیفت‌های صبح به مدار واکسیناسیون افزوده می‌شوند و مراکز تجمیعی قبلی نیز بر اساس دستور وزیر بهداشت در دو شیفت فعالیت می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با افزایش میزان واکسیناسیون شاهد کاهش شیوع بیماری باشیم.

زالی از همکاری نیروی انتظامی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در حوزه‌های مختلف نظیر تیم‌های تلفیقی نظارتی، تحقق شیوه نامه‌های بهداشتی، اعمال محدودیت‌های شبانه و سفرهای بین استانی، تخصیص تمام ظرفیت‌های بیمارستانی و درمانی بهداری نیروی انتظامی در عرصه خدمت رسانی به بیماران کرونایی غیر انتظامی تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی علیرضا زالی واکسیناسیون کرونا نیروی انتظامی تجمیعی واکسیناسیون نیروی انتظامی مراکز تجمیعی مرکز تجمیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد

نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در عرصه تولیدات دستی و کشاورزی در سنندج برپا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌اله موسوی پیش‌از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: دو برنامه بزرگ در استان کردستان در حال برگزاری است که یکی از آن‌ها، برپایی نمایشگاه طرح خود اتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان کردستان است که عصر امروز در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج افتتاح و به مدت سه روز دایر می‌شود.

وی گفت: دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه، تولیدات کشاورزی و دستی خود مبنی بر محصولات بومی، را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقمندان قرار داده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم برپا شده است.

وی با بیان اینکه در بحث گرایش به شاخه نظری در استان وضعیت مطلوبی نداریم تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو میز به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها برپا و به سوالات دانش‌آموزان و خانواده‌ها پاسخ داده خواهد شد.

موسوی همچنین به برپایی غرفه هوش مصنوعی و آموزش‌های دیجیتال اشاره و اظهار کرد: این غرفه نیز زمینه توانمندی دانش‌آموزان را در عرصه دیجیتالی به نمایش می‌گذارد و امیدواریم مورد بازدید خانواده‌ها قرار بگیرد.

معاون آموزش و پرورش کردستان از برگزاری همایش کشوری مدیران مدارس شبانه‌روزی دوره دوم متوسطه نظری در استان خبر داد و اظهار کرد: این همایش به مدت سه روز با حضور مدیرانی از وزارتخانه در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت 3 ظهر تا 10 شب در معرض بازید مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!