Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد گودرزی ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس سپاه روح‌الله اظهار کرد: نقش مردم در پیروزی‌ها و حماسه‌آفرینی‌های دفاع مقدس بسیار برجسته است و دفاع مقدس متعلق به همه اقشار و آحاد جامعه است.

وی تصریح کرد: جلوگیری از تحریف و فراموشی دفاع مقدس و تبیین ارزش‌های حاکم در این مقطع یک وظیفه مهم است که باید با مردم و مسئولان برای بزرگداشت آن به میدان بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله تصریح کرد: امسال برگزاری برنامه‌های فاخر همراه با ابتکار و نوآوری به همراه به‌کارگیری ظرفیت‌های هنری که برای نسل نوجوان و جوان جامعه جذابیت داشته باشد در برنامه‌های هفته دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد.

گودرزی گفت: سپاه روح‌الله استان مرکزی همچون سال‌های گذشته برنامه‌های مهم و شاخصی در راستای گرامیداشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس دارد که نواحی شهرستانی، معاونت‌ها و اقشار بسیج در اجرای آنها مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تاکنون ۵۵۰ برنامه در ۲۰۴ عنوان برای گرامیداشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس هدف‌گذاری شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله تأکید کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی در سال جاری محوریت تمامی برنامه‌های سپاه و بسیج خدمت‌رسانی به مردم و اجرای طرح شهید سلیمانی است که در کنار آنها برنامه‌های فاخر فرهنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 5300220

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک هفته دفاع مقدس سپاه روح الله استان مرکزی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه واکسیناسیون تعاونی اردبیل واکسیناسیون کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام خراسان رضوی هفته دفاع مقدس سپاه روح الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست خبری گفت: از 8 اردیبهشت  که  بنام هفته عقیدتی _ سیاسی نامگذاری شده  و همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری است برنامه های مختلفی در سراسر استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب 13 محور دراین هفته اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری همایش سراسری حکمت مطهر در تمام شهرستانهای استان و تجلیل از مربیان ، اساتید و بسیجیان فعال در عرصه تعلیم و تربیت، حضور در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی کارگاههای تبیینی اندیشه مطهر ویژه اساتید و مربیان ، اعضای هیاتهای علمی دانشگاهها و حوزه های علمیه در استان ، دیدار با خانواده های شهید  ، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس مختلف ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان در سراسر استان ، برگزاری مجمع استادان و استاد یاران و مربیان طرح صالحین و مبلغین ، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری ، مسابقات ورزشی ، فرهنیگ کتابخوانی از کتابهای استاد مطهری از جمله قرنامههایی است که در پایگاههای مقاومت بسیح و نواحی بسیج و سپاه برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان