Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@13:15:44 GMT

فروکش فوتی های کرونا در پیک پنجم تا هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۳۸۵۹

فروکش فوتی های کرونا در پیک پنجم تا هفته آینده

بهرام عین اللهی، بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مشترک با فرمانده کل سپاه پیرامون اجرای گام پنجم طرح شهید سیلمانی، گفت: نیروهای بسیجی همواره یار و پشتیبان مردم در بحران‌های مختلف بوده و حالا در بحران کرونا کنار مردم هستند.

وی با اشاره به سرعت گرفتن واردات واکسن، افزود: زمان برای ما خیلی مهم است و می‌بایست سرعت واکسیناسیون افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عین اللهی با اعلام اینکه فردا ۸ میلیون دوز واکسن وارد کشور می‌شود، گفت: ۱۰ میلیون دوز واکسن هم تا یکشنبه وارد می‌شود و تا پایان ماه ۴۰ تا ۵۰ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کششور خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر نزدیک به ۲۱ میلیون دوز واکسن دپو داریم که در انبارها موجود است.

عین اللهی گفت: پنج مرکز تولید واکسن داریم که هرکدام با روش‌های مختلف پیشرفته تولید می‌کنند. چند مرکز مانند واکسن نورا هم در صف هست که با تکنولوژی خوبی کار می‌کند و امیدواریم تا یک ماه آینده بتواند وارد شود. بنابراین برای آینده واکسیناسیون در کشور هم اطمینان قلبی خوبی داریم.

وی ادامه داد: زمان برای ما بسیار مهم است، ما حتی برای ورود واکسن در برخی جاها، برای اینکه واکسن یک روز هم زودتر برسد، همه تلاش می‌کردند. الان یک دقیقه هم برای ما ارزش دارد. زیرا در حال حاضر در حال تمام کردن پیک پنجم هستیم. تلفاتی که دیده می‌شود، نشان از اتمام پیک پنجم است و تا یکی دو هفته دیگر آمار فوتی‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

عین اللهی گفت: ما فرصتی داریم که خودمان را برای پیک ششم آماده کنیم. این فرصت طلایی که حدود ۶ تا ۷ هفته است، هر روزش برای ما ارزش دارد. از همه خواهش می‌کنم که حتی یک دقیقه را هم از دست ندهند و اگر واکسن می‌آید بلافاصله تزریق را انجام دهند. یک روز هم برای ما ارزش زمانی دارد. تا دیگر شاهد این حجم از مرگ و میر نباشیم و واکسیناسیون به سرعت انجام شود.

وزیر بهداشت با اشاره به تلفات کرونا در پیک پنجم، تاکید کرد: این آمار و ارقامی که از تلفات کرونا می‌بینیم، در هفته آینده فروکش خواهد کرد.

عین اللهی با اشاره به بازدیدهایی که از مراکز واکسیناسیون در استان‌های مختلف داشته است، افزود: از رسانه‌ها درخواست می‌کنم که مشارکت‌های مردمی در امر واکسیناسیون را بیشتر انعکاس دهند./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر بهداشت عین اللهی میلیون دوز واکسن عین اللهی پیک پنجم برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو

الاهلی در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات با نتیجه دو بر یک العین را شکست داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد.

در این بازی الاهلی که سعید عزت‌اللهی را در ترکیب اصلی خود داشت به مصاف تیم آماده العین با هدایت کرسپو رفت.

الاهلی توانست در این بازی با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

سعید عزت اللهی در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۸۲ تعویض شد.

الاهلی با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد البته فاصله این تیم با الوصل صدرنشین ۹ امتیاز است این در حالی است که تا پایان لیگ تنها ۶ هفته دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!