Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ، چندی پیش گلایه‌های مردمی در پی حضور و تمرین مختلط ورزشکاران در فضا‌های ورزشی شهرستان طرقبه و شاندیز مطرح شد و باعث ایجاد موج مطالبات مردمی در زمینه برخورد با این هنجارشکنان در اماکن ورزشی طرقبه شاندیز شد.

از ابتدای تابستان امسال ورزشکاران به صورت مختلط اقدام به تمرین در ورزشگاه آزادی طرقبه می‌کردند که بر اساس مطالبات مردمی تذکرات به صورت لسانی و حضوری به مسئولان مجموعه اعم از رئیس ورزش و جوانان شهرستان و هیئت دو و میدانی طرقبه شاندیز و مربیان حاضر ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از چندین بار تکرار این موضوع، گزارشی مردمی برای پیگیری به مرجع قضایی طرقبه شاندیز منعکس شده است.

پیرو این گزارش نامه‌ای از طرف دادستانی به اداره ورزش و جوانان شهرستان مبنی بر تکرار نشدن تمرین ورزشکاران به صورت مختلط ارسال شده است و  پس از تذکر کتبی مقام قضایی نیز این موضوع تکرار شد .

بیشتر بخوانید

ماجرای فدراسیون تحت عنوان کلاس رقص در خراسان رضوی چیست؟


روز گذشته بر اساس حکم مرجع قضایی رئیس هیئت دو و میدانی و مربی مجموعه ورزشی آزادی طرقبه بازداشت شدند.

هر چند مقام مسئول ورزش و جوانان طرقبه شاندیز مدعی شده است که رئیس هیئت دو و میدانی نسبت به تذکرات صورت گرفته از سوی این اداره بی‌تفاوت بوده و عمل نکرده، اما رئیس ورزش و جوانان شهرستان نیز از طرف مقام قضایی احضار شده و به صورت کتبی متعهد شده است که این موضوع در مجموعه ورزشی شهرستان تکرار نشود.

بدیهی است مدیریت شئونات اسلامی در اماکن ورزشی از سوی مقام مسئول اداره مربوطه شهرستان صورت نگرفته و باتوجه به فعالیت سایر رشته‌های ورزشی در این مجموعه فعلا با عوامل خاطی برخورد شده و این مجموعه ورزشی فعالیت خودش را ادامه خواهد داد.

با توجه به گزارشات مردمی بسیاری پیرو نارضایتی از این موضوع، نباید اینگونه استنباط شود که مخالفتی با فعالیت‌های ورزشی بانوان صورت گرفته زیراکه مدیران می‌توانستند با مدیریتی صحیح اقدام به زمان بندی و تفکیک زمان حضور افراد مختلف داشته باشند که قطعا تحقق این وطیفه پیش پا افتاده برعهده مسئولان ورزشی مربوطه این شهرستان است.

انتهای پیام//ع.ذ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت دو و میدانی مجموعه های ورزشی هیئت دو و میدانی ورزش و جوانان طرقبه شاندیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طبق برنامه مجموعه وزارت نیرو پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی پاییز امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لیکک، محسن منصوری عصر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی اظهار داشت: 11 سال پیش خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی پروژه آغاز شد که تا ابتدای دولت سیزدهم تنها 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: امیدوارم تا مهرماه امسال پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد که انتظار می‌رود متولیان امر از الان تلاش خود را چند برابر کنند، زیرا هیچ کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

منصوری با اشاره به اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد بر تکمیل پروژه آبرسانی به بهمئی از طریق سد کوثر تأکید شد، افزود: یک هزار میلیارد تومان به پروژه اختصاص یافته است.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با افتتاح خط انتقال آب علاوه بر 5.5 میلیون متر مکعب برای شرب مردم، 3.5 میلیون مترمکعب برای حوزه صنعت و کشاورزی اختصاص داده می‌شود و شاهد ایجاد اشتغال خوبی در این دو حوزه خواهیم بود.

منصوری تأکید کرد: ما در مجموعه دولت در کنار استاندار و سایر مسئولان این استان و همچنین مجموعه وزارت نیرو با جدیت دنبال می‌کنیم که پروژه در موعد مقرر به اتمام برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟