Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:51:35 GMT

ظرفیت بسیج برای مبارزه با کرونا قابل افزایش است

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۳۹۸۳

ظرفیت بسیج برای مبارزه با کرونا قابل افزایش است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی روند اجرایی گام پنجم طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج، و بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم اظهار کرد: ما به دنبال آن هستیم که بتوانیم نقش‌آفرینی‌های بسیج را هر چی بیشتر اجرا کنیم.

وی ادامه داد: بخش‌های مختلفی در طرح شهید سلیمانی وجود دارد، بخشی از این طرح بر بیماریابی متمرکز است؛ از سوی دیگر اقدامات درمانی مثل تامین دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، تامین کپسول‌های اکسیژن یا کمک به تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران سرپایی، تأمین دارو و کمک به معیشت انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خدمات بسیج در حوزه‌های واکسیناسیون عمومی گفت: بسیجیان در ۳۳۷ مرکز تجمعی با وزارت بهداشت به صورت مشترک حضور دارند و در کنار آن در ۱۷۵ مرکز مستقل کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند، ظرفیت‌ها موجود بسیج قابل توسعه و افزایش است و از سوی دیگر می‌توان با تأمین واکسن ظرفیت تزریق واکسن را نیز افزایش داد.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه بنابر دستور فرمانده کل سپاه در بخش‌های مختلف فعالیت‌های گسترده‌ای را برای خدمت‌رسانی به مردم در حوزه مقابله با کرونا انجام شده است، افزود: اقدامات بسیج جدا از خدمات نیروی دریایی سپاه، نیروی هوافضا سپاه، نیروی زمینی، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های سپاه است.

سلیمانی تصریح کرد: همه مردم باید در شرایط استاندارد و با آرامش کامل واکسن خود را دریافت کنند؛ البته خوشبختانه با همکاری‌هایی که در این مدت داشته‌ایم تجارب بسیار خوبی به دست آمد و مراکز بسیار خوب و مجهز برای واکسیناسیون عمومی مردم ایجاد شده است.

کد خبر 5300219

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بسیج مستضعفین ویروس کرونا واکسیناسیون غلامرضا سلیمانی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم حسین امیرعبداللهیان افغانستان حسن فیروزآبادی وزارت دفاع پیام تسلیت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف وزارت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح سازمان بسیج مستضعفین رئیس سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم هستیم و انسان را در مدار تعالیم و سنت‌های الهی قرار دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین امین‌رضا کمالی امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت هفته کار و بسیج کارگری در ستاد سپاه انصارالرضا(ع)، گفت: در ایام هفته عقیدتی سیاسی بسیج و هفته کار و بسیج کارگری قرار داریم که یاد شهید استاد مرتضی مطهری، شهید شاخص هفته عقیدتی سیاسی بسیج و استاد متفکر و همچنین شهید برونسی شهید شاخص هفته کار و بسیج کارگری را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: به تعبیر امام راحل(ره)، هنر مجموعه عقیدتی سیاسی این است که دل‌ها را به سوی خدا حرکت و تعالی بخشد، عقیدتی سیاسی مجموعه‌ای در نمایندگی ولی فقیه در سپاه این است که کار آن تعمیق معنویت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: مباحث آموزشی که در مجموعه عقیدتی سیاسی تدریس می‌شود با مباحث آموزشی دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی متفاوت است و به فرموده استاد  مطهری، در آموزش‌های مجموعه عقیدتی سیاسی به دنبال الهی شدن انسان‌ها و ارجاع دادن بندگان خدا به معنویت و جایگاه اصلی خودشان هستیم.

وی با بیان اینکه آموزش‌های ما باید به سمت تعالی فکری و روحی حرکت کند، گفت: ما در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم هستیم و اینکه انسان را در مدار تعالیم و سنت‌های الهی قرار دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: در هر میدانی ما به پیروزی رسیدیم قدرت و عنایت پروردگار باعث و علت اصلی این موفقیت‌ها بوده است که لازم است این جایگاه بالایی که امروز در جهان به واسطه معنویت به دستم آوردیم را قدر بدانیم و شاکر خداوند باشیم.

کمالی ادامه داد: مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه به دنبال نهادینه کردن معنویت و تقوای الهی در بین کارکنان سپاه است و حرکت بر مدار تفکر الهی و تکیه به نیروی ایمان است که در تمامی صحنه‌ها ما را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: هنر شهید مطهری این بود که جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی که با تفکر اسلام و نیروی ایمان مردم مقابله می‌کرد را شناسایی و به مردم معرفی می‌کرد و با نحله‌های واحی و پوچ آن زمان مبارزه می‌کرد؛ بر ما ضروری است که امروز راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم و در شرایطی که شبیخون دشمنان اذهان ما و جوانان را هدف قرار داده با استفاده از تفکر ناب شهید مطهری و به کار بردن آن در جامعه در تله‌های انحرافی دشمنان گرفتار نشویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: علملیات وعده صادق نشان داد که به واسطه حرکت سربازان اسلام در مدار تفکر الهی؛ با وجود تمام تدابیر امنیتی دشمن توانستیم رژیم صهیونیستی را شکست دهیم و این عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه باعث تعجب جهان شد.

کمالی با بیان اینکه، عملیات «وعده صادق» تحقق وعده الهی به واسطه تکیه بر دو عنصر ایمان و عمل صالح بود، گفت: مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه به دنبال نهادینه کردن این دو عنصر مهم در بین کارکنان سپاه و بسیجیان است.

انتهای پیام/102/

دیگر خبرها

  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • ارتباط شبه سوئیفت و تجارت با ۱۰ کشور از طریق ارزهای ملی
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر