Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس ـ سیدعلی بنی‌جمالی؛ با تعیین مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک که به وسیله کودتای ورزشی و حمایت مافیای فوتبال در اراک انجام شد محرابی که در دوره قبلی مدیریت خود نشان داده بود هیچ تعاملی با رسانه‌ها و خبرنگاران ورزشی «جز عده معدودی که منافعی در باشگاه داشتند» ندارد و در طول مدیریت خود حتی نشستی با خبرنگاران برگزار نکرد، به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرابی مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم با به دست گرفتن سکان باشگاه، در حالی رسول خطیبی را برای مدت دو سال به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرد که وی در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر بعد از ۱۵ بازی به شکل غیر منتظره آلومینیوم را رها کرد و به تبریز رفت که همین مسئله باعث ایجاد اختلاف بین این مربی و مسئولان وقت این باشگاه شد.

در فصل قبل رقابت‌ها خطیبی نیز هیچ تعاملی با رسانه‌ها و خبرنگاران نداشت و در طول مدت هدایت تیم آلومینیوم در هیچ نشست خبری بعد از مسابقات شرکت نکرد و یا بسیار محدود حضور یافت.

اکنون جای سوال از مسئولان و هیئت مدیره باشگاه است که شکایت از خطیبی که او را به عنوان مربی بی‌اخلاق می‌نامیدند را باور کنیم یا انتصاب مجدد او را به عنوان سرمربی؟ لازم است از هیات مدیره باشگاه «که گویا محل رفت و آمد است و لحظه‌ای در آن تغییرات ایجاد می‌شود و ثباتی ندارد» و همچنین مدیرعامل کارخانه آلومینیوم سوال کرد آیا این وضعیت کودتای ورزشی محسوب نمی‌شود؟

خطیبی بعد از اینکه هدایت تیم را بر عهده گرفت لیست بازیکنان مورد نظر خود را با مدت قرارداد و مبلغ مورد نظر در اختیار مدیرعامل قرارداد که خبرهای خوبی از باشگاه به گوش نمی‌رسد.

شنیده‌ها از قراردادهای میلیاردی حتی ۵ میلیاردی آن هم نه برای بازیکنان تاثیرگذار، بلکه بازیکنان درجه چندم و حتی نیمکت‌نشینی در فصل قبل و بازیکنانی که قرارداد میلیونی داشتند حکایت دارد، بازیکنان میلیونی که قرار است به یکباره در باشگاه آلومینیوم قراردادهای بالای دو میلیارد تومان امضا کنند.

به راستی چه کسی پاسخگو است؟ باشگاه به کجا چنین شتابان؟ به نظر می رسد در هیچ باشگاهی در کشور چنین قراردادهایی بسته نشده است.

سوال اینجاست مدیر کارخانه چه شناختی از ورزش و فوتبال دارد که اعلام می‌کند که فلان مربی نباشد، فلان مربی باشد و از همه بدتر بستن قراردادهای یک ساله  است، در حالی که تیم چوب آن را سال گذشته خورد و در بازی‌های آخر فصل به علت بستن قراردادهای یک ساله و عدم تعهد و پایبندی بازیکنان در بازی‌های آخر فصل و اعلام مصدومیت و تمرد بازیکنان کلیدی امتیازات زیاد و حساسی را از دست داد.

به نظر می‌رسد مدیرعامل باشگاه فاقد برنامه است چرا که هیچ برنامه دراز مدتی ارائه نشده و تنها به روز گذرانی وقت می‌گذارند و دچار روزمرگی شده است.

مسئولان باشگاه اگر آگاه نیستند بهتر است از مشاوران خبره و باتجربه و متخصص استفاده کنند تا با برنامه‌ریزی غلط باعث نشود که شرکت آلومینیوم همین امسال را تیم‌داری کند و عطای تیم‌داری را به لقایش ببخشد.

باید تا دیر نشده به داد باشگاه رسید و پای دلالان را از باشگاه کوتاه کرد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی پور در مورد پروازها+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در حضور محمد حسینی معاون رئیس جمهور به بازیکنان تیم ملی اعلام کرد در صورت صعود به المپیک نفری یک میلیارد تومان پاداش می دهد.

وی همچنین در ادامه صحبت های خود گفت: از شما بازیکنان ممنون هستم که در این روزهای سخت کنار ما ایستادید.می دانم که رویداد سختی درانتظار ماست اما من به این تیم خیلی امیدوار هستم. من کاری به کارشناس ها ندارم و برای خودم رسیدن به المپیک همه آروزیم نیست. عبادی پور تو فرمانده داخل زمین هستی و دوست دارم پسرت در آینده بگوید پدرم تاریخ ساز بود.ناراحتی و شادی مردم برایتان مهم باشد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو


همچنین پائز سرمربی تیم ملی گفت: قول می دهیم به هدفی که مشخص کردیم برسیم. با همکاران برزیلی هم صحبت کردم، برای ما افتخار است که برای ملت ایران کار کنیم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

میلاد عبادی پور به نمایندگی از بازیکنان نیز اظهار کرد: بعد از نسل قدیمی که در تیم ملی بودند احساسم این است که توجه مسئولان به والیبال کم شده است. ما سرباز کشور هستیم و چشمداشتی نداریم.برای پرچم روی سینه مان می جنگیم. یکسری مشکلات داریم که امیدواریم مدنظر داشته باشید.آقای تقوی یکسری هزینه ها را از جیب خودش می دهد.کمترین پرواز ما 30 ساعت است و باید با پرواز اکونومی برویم. اگر به المپیک صعود کنیم فکر کنم آقای تقوی دیگر برای اعزام به المپیک بودجه نداشته باشد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

در ادامه محمد حسینی معاون رئیس جمهور برای بازیکنان صحبت کرد و گفت: من در دولت های قبلی هم بودم اما در دولت فعلی حتما یکی از مباحث ورزشی است.می دانیم رنج سفر تحمل می کنید اما ورزش امری هست که با ایرانیان پیوند خورده است. با عزم و اراده کار کنید حتما موفق می شوید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو



در پایان نیز محمد حسینی و میلاد تقوی مقابل خبرنگاران قرار گرفتند و معاون رئیس جمهوری تاکید کرد: امیدواری فراوان داریم که والیبال ما پیروز باشند. یکی از اولویت های دولت تقویت ورزش است و بودجه خوبی هم برای ورزش در نظر گرفته شده است. در مورد والیبال حتما با رئیس جمهور صحبت می کنم که این تیم دغدغه کمتری داشته باشد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا و رسیدن به رکورد 300 بازی بر روی نیمکت منچسترسیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس (زیرنویس فارسی)
  • بهره‌برداری از ۱۵۰ پروژه در منطقه ۱۵ با اعتبار ۸۲۴ میلیاردی
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی‌پور در مورد پروازها+ فیلم
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی پور در مورد پروازها+ فیلم
  • فروش میلیاردی دو کد در خوساز
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند