Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال برزیل از بازیکنانکلی پوش خود که در لیگ جزیره شاغل هستند شکایت کرد.

به گزارش ایلنا، اتحادیه فوتبال انگلیس با همکاری باشگاه های لیگ برتری مانع حضور بازیکنان ملی پوش در کشورهای کرونایی با وضعیت قرمز شدند که همین موضوع اعتراض بسیاری از این کشورها را در بر داشت.

به گفته سیمون استون برزیل از فیفا خواسته است تا برای هشت بازیکن لیگ برتری خود که به تیم ملی برزیل دعوت شده بودند اما باشگاه های شان اجازه پیوستن آن ها به تیم ملی را ندادند، قانون محرومیت پنج روزه را اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه هشت بازیکن لیگ برتر انگلیس نمی توانند در بازی های هفته چهارم لیگ برتر به میدان بروند که این موضوع روی تیم های لیورپول، منچسترسیتی، لیدزیونایتد، منچستریونایتد و چلسی تاثیر می گذارد. تیاگو سیلوا و فرد در روز سه شنبه و در لیگ قهرمانان نیز قادر به همراهی تیم خود نخواهند بود.

ریچارلیسون می تواند برای اورتون مقابل برنلی در روز دوشنبه به میدان برود زیرا مسئولان برزیل درک می کنند و می پذیرند که اورتون برای بازی های المپیک در این تابستان، به ریچارلیسون اجازه حضور در تیم ملی برزیل را داد و در نتیجه خواهان اجرای این قانون در مورد ریچارلیسون نیستند.

هشت بازیکنی که با محرومیت مواجه می شوند، به شرح زیر هستند:

فابینیو، روبرتو فیرمینو و آلیسون بکر از لیورپول

فرد از منچستریونایتد

تیاگو سیلوا از چلسی

رافینیا از لیدزیونایتد

ادرسون و گابریل ژسوس از منچسترسیتی انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ جزیره تیم ملی برزیل تیم ملی برزیل فوتبال اروپا کرونا لیگ جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن یکی از طرفداران جود بلینگام است و از عملکرد این ستاره انگلیسی در رئال مادرید ستایش می‌کند.

بلینگام اولین فصل حضور در رئال مادرید را سپری می‌کند و آمار بی نظیری را از خود به جای گذاشته است. او شب گذشته در مراسم لاریوس جایزه بهترین پدیده سال را دریافت کرد.

این ستاره انگلیسی هفته درخشانی را پشت سر می‌گذارد چرا که در بازی ال‌کلاسیکو این هفته یک تنه موجب برتری تیمش شد و گل حساسی را در دقایق پایانی به ثمر رساند تا رئال با نتیجه 3-2 بارسلونا را شکست دهد.

بلینگام یکی از ستاره‌های انگلیس است که قطعا در مسابقات یورو 2024 می‌تواند همراه دیگر بازیکنان قابل توجه این تیم یک تورنمنت موفق را پشت سر بگذارد. فیل فودن، هم تیمی‌ او در انگلیس علاقه زیادی به نحوه بازی بلینگام دارد.

فیل فودن در گفتگو با دیلی میل درمورد درخشش بلینگام گفت:"آیا جود نیاز به نصیحت دارد؟ فکر نمی‌کنم او نیاز به توصیه‌‌ای داشته باشد. او خیلی باهوش و زیرک است. همچنین جود خانواده و اطرافیان خوبی دارد. من هیچ نقطه ضعفی در او نمی‌بینم. او استثنایی است.

من نمی‌توانم باور کنم که بلینگام فقط 20 سال دارد. هرگز کسی را در این سن ندیده‌ام که این اندازه پخته باشد. فیزیک او خاص و استثنایی است."

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم