Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@17:06:33 GMT

نامجو مطلق: لژیونرها واقعا کیفیت متفاوتی دارند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۴۲۰۸

نامجو مطلق: لژیونرها واقعا کیفیت متفاوتی دارند

بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی می گوید نمی توان به تیم ملی انتقاد کرد زیرا هم زیبا بازی می کند و هم نتیجه می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران موفق شد عراق را با نتیجه قاطعانه ۳ بر صفر از پیش رو بردارد. مجید نامجو مطلق در این باره به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود. با توجه به قدرت و پتانسیل فوتبال ما انتظار می رفت که همین گونه عراق را شکست بدهیم و خیلی وقت بود که عراق را با قدرت نبرده بودیم و اگر بازی ۱۵ دقیقه بیشتر طول می کشید بیشتر از این هم گل می زدیم زیرا حریف کاملا متلاشی شده بود و ما هم از این شرایط استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما یک فوتبال بی نقص ارائه داد. ما هم از کناره ها و هم از عمق حرکت کردیم و مهم ترین اصل برتری تیم ما پرس پر قدرت در زمان از دست دادن توپ توسط تیم عراق بود و در کوتاه ترین زمان ما توپ را از حریف پس می گرفتیم و این مسأله اجازه نداد عراق به حمله فکر کند. در باز پس گیری توپ قوی بودیم و این به ما کمک کرد برتری را دیکته کنیم‌. تیم ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت و کار زیاد سختی برای صعود به جام جهانی نداریم.


او در همین باره ادامه داد: در بازی اول با سوریه نمایش تیم ملی راضی کننده نبود اما سه امتیاز بازی مهم بود که به دست آوردیم . معمولا بازی اول مشکل است شما مشاهده کردید که کره و ژاپن هم به مشکل خوردند. ولی از نظر روحی روانی این برد کمک کرد و ملی پوشان با چند جلسه تمرین هماهنگی بیشتر را به دست آوردند و ما یک تیم ملی بسیار خوب را در دیدار با عراق دیدیم.


بازیکن اسبق تیم ملی در مورد عملکرد لژیونر ها و هر سه گل تیم ملی که توسط آن ها زده شد گفت: لژیونر ها کمک زیادی به تیم ملی می‌کنند یک زمان بود که لژیونر داشتیم اما خیلی موثر نبودند  اما الان مهدی طارمی در  پرتو بسیار تاثیر گذار است. سردار آزمون در تیم خودش همینطور سه گل و سه پاس گل توسط لژیونرها رد و بدل شد و در روند پیروزی ما نقش بسزایی داشتند. با این حساب خیلی نباید نگران تیم‌های آسیایی باشیم امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد و مشکل خاصی برای صعود به جام جهانی نداشته باشیم.


او در مورد عملکرد موثر علیرضا جهانبخش و اینکه در حال حاضر یکی از بهترین گلزنان این دوره مسابقات است گفت: این موضوع یک چیز را ثابت می کند و آن هم کیفیت فنی خوبی است که در تیم های خارجی دارند. زمانی که جهانبخش در انگلیس بود خیلی تاثیرگذار نبود  حالا که به لیگ هلند بازگشته روند صعودی اش بهتر شده چون در باشگاهی که بازی می‌کند تاثیر مثبتی دارد و واقعا نسبت به ۶ ماه پیش خیلی بهتر شده و فرم ایده‌آل را به دست آورده و با توجه به شرایط آمادگی که دارد تاثیر گذار است.


پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی عنوان کرد: شاید  اسکوچیچ نسبت به کی‌روش خیلی اسم‌ بزرگی نداشته باشد اما کیفیت فنی و نتایج تعیین‌کننده هستند. او تمام بازی‌ها را برده و تیم ملی هم خوب بازی می‌کند بنابراین نمی‌شود که انتقاد بیجا کرد. ویلموتس هم همین شرایط و بازیکنان را داشت اما در دور مقدماتی در معرض حذف شدن بودیم. اما در حال حاضر به عنوان تیم اول صعود کردیم و ملاک سنجش یک مربی نتیجه است که به نحو احسن دارد نتیجه می‌گیرد. تیم ملی در همه بازی ها پیروز شده و اینکه بخواهیم ایراد بگیریم را درک نمی کنم از نظر فنی هم که خوب هستیم. همان طور که گفتم در دیدار با عراق تمام موارد برتری را داشتیم و با عبور از کناره‌ها و عمق خط دفاع بگیرید تا پرسینگ عالی تا به اینجای کار  بی نقص بوده. بعضی از بازیکنان تازه از تیم‌های باشگاهی شان جدا شده بودند و کمی ناهماهنگ بودند ولی تا به اینجا که همه چیز خوب بوده مگر اینکه خلافش ثابت شود.


نامجومطلق در پایان در مورد شرایط استقلال قبل از دیدار با الهلال افزود: تیم استقلال پر قدرت است و تیمی  کاملا حرفه‌ای و  صاحب نام در سطح آسیا است‌ ولی در حالی  می‌تواند موفق که خیلی از مشکلات حل شود. استقلال در این بازه تنها زمانی به موفقیت می‌رسد که همکاری و رفاقت بین همه عوامل وجود داشته باشد و تمام ارکان همکاری کنند در غیر این صورت کار سخت می شود.

 

تیم ملی ایران استقلال تهران مجید نامجو مطلق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران استقلال تهران مجید نامجو مطلق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت

سرمربی مس رفسنجان گفت: دربی استان کرمان بازی فوق العاده‌ای برای ماست؛ اگر بخواهیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم، نیاز داریم بازی خوب و با کیفیت بالا انجام دهیم و بتوانیم امتیاز خوبی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز- سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان با بیان اینکه کارگران و معلمان بزرگترین و بهترین اقشار جامعه هستند، روز کارگر و معلم را تبریک گفت و اظهار کرد: دربی استان کرمان بازی فوق العاده‌ای برای ماست؛ اگر بخواهیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم، نیاز داریم بازی خوب و با کیفیت بالا انجام دهیم و بتوانیم امتیاز خوبی بگیریم.

وی بازی مقابل گل گهر سیرجان را فوق‌العاده سخت توصیف کرد و افزود: گل گهر از لحاظ کادر فنی و کیفیت بازی خیلی خوب و قابل احترام هستند و بازیکنان آن جایشان در هر تیمی که باشد، می‌توانند کمک کنند و این کار را برای ما سخت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: ما در دیدار قبل یک بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای انجام دادیم و سعی کردیم بچه ها را تا جایی که بشود، به خوبی ریکاوری کنیم. فردا بازی سختی برای بازیکنان است؛ اما از آنجایی که بچه های تیم را خوب می‌شناسم، می‌دانم تلاششان را می‌کنند.

وی از هواداران مس رفسنجان خواست فردا به ورزشگاه بیایند و تصریح کرد: هواداران ما در بازی قبلی با وجود بارش باران تا لحظه آخر ایستادند و تیم را حمایت کردند؛ ان شاءالله فردا هم تشریف بیاورند و تیم را حمایت کنند که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

نویدکیا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم حضور علی عدنان در مس رفسنجان، نظم و انضباط و کیفیت را در فوتبال مهم دانست و گفت: علی عدنان یک بازی محروم بود و به او دو روز اجازه دادم استراحت کند که با استراحت تیم به سه روز می‌رسید اما پس از آن نیامد؛ یک بار هم پروازش از دبی به دلیل سیل انجام نشد و دیگر نیامد.

وی درخصوص جذب بازیکنان بومی در مس رفسنجان گفت: بازیکنان باید از لحاظ کیفیتی در آکادمی‌ها پرورش پیدا کنند که بتوانند درست بازی کنند؛ ما بازیکن بومی آن‌چنانی نداریم و اعتقاد من این است که به جای اینکه پنج بازیکن بومی بیاورم، ترجیح می دهم سالی یکی دوتا بیاورم و به آن‌ها بازی بدهم و کیفیت‌شان را بسنجم.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به ورود تعدادی بازیکن بومی، از سرمایه‌گذاری روی آن‌ها برای اضافه شدن به تیم در سال آینده ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: الان به اکبری بازی می دهم چون هم کیفیت دارد و هم فوتبالیست خوبی است اما کریم زاده متاسفانه یکی دوبار مصدومیت بدی داشت و نتوانست کمک کند.

وی هم‌چنین در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در مورد پیش‌بینی نتایج جام حذفی، خاطرنشان کرد: قبل از جام حذفی، سه بازی در لیگ داریم؛ جام حذفی سخت است و نمی‌شود خیلی پیش‌بینی کرد که بالا بیاییم یا حذف شویم؛ باید لیگ را انجام دهیم و بعد بررسی کنیم.

نویدکیا هم‌چنین در مورد ادامه همکاری‌اش با تیم مس رفسنجان برای فصل بعد، گفت: قرارداد من با مس رفسنجان یک فصل و نیم است و این شرط در قرارداد وجود دارد که اگر به هر دلیلی باشگاه نخواست به همکاری با من ادامه دهد یا برعکس باشگاه شرایط مرا نداشت، بتوانم جدا شوم.

کد خبر 749441

دیگر خبرها

  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟