Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه بررسی روند اجرایی گام پنجم طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج، و بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم اظهار کرد: ما به دنبال آن هستیم که بتوانیم نقش‌آفرینی‌های بسیج را هر چه بیشتر اجرا کنیم.

وی ادامه داد: بخش‌های مختلفی در طرح شهید سلیمانی وجود دارد، بخشی از این طرح بر بیماریابی متمرکز است؛ از سوی دیگر اقدامات درمانی مثل تامین دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، تامین کپسول‌های اکسیژن یا کمک به تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران سرپایی، تأمین دارو و کمک به معیشت انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خدمات بسیج در حوزه‌های واکسیناسیون عمومی گفت: بسیجیان در ۳۳۷ مرکز تجمعی با وزارت بهداشت به صورت مشترک حضور دارند و در کنار آن در ۱۷۵ مرکز مستقل، کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند، ظرفیت‌های موجود بسیج قابل توسعه و افزایش است و از سوی دیگر می‌توان با تأمین واکسن ظرفیت تزریق واکسن را نیز افزایش داد.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه بنابر دستور فرمانده کل سپاه در بخش‌های مختلف فعالیت‌های گسترده‌ای را برای خدمت‌رسانی به مردم در حوزه مقابله با کرونا انجام شده است، افزود: اقدامات بسیج جدا از خدمات نیروی دریایی سپاه، نیروی هوافضا سپاه، نیروی زمینی، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های سپاه است.

سلیمانی تصریح کرد: همه مردم باید در شرایط استاندارد و با آرامش کامل واکسن خود را دریافت کنند؛ البته خوشبختانه با همکاری‌هایی که در این مدت داشته‌ایم تجارب بسیار خوبی به دست آمد و مراکز بسیار خوب و مجهز برای واکسیناسیون عمومی مردم ایجاد شده است./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین رئیس سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی