Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:02:42 GMT

هفته دیوانه‌وار برای پدیده ایسلندی رئال

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۴۳۳۶

هفته دیوانه‌وار برای پدیده ایسلندی رئال

آندری گودیانسن شاید بهترین هفته فوتبالی همه عمرش را تجربه کرده باشد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته ای که گذشت برای آندری گودیانسن بازیکن تیم جوانان رئال مادرید دیوانه وار سپری شد. او پسر ایدور گودیانسن مهاجم سابق چلسی و بارسلوناست و سال 2002 در لندن متولد شد. پدربزرگ او آرنور نیز سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایسلند را دارد و آندری سومین نسل این خانواده است که برای ایسلند به میدان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

این بازیکن 18 ساله هفته گذشته به اردوی تیم ملی کشورش برای بازی های مقدماتی جام جهانی دعوت شد. آندری اولین بازی ملی اش را برابر رومانی تجربه کرد. او از دقیقه 80 وارد زمین شد ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود.

آندری سپس از سوی کارلو آنچلوتی در فهرست 40 نفره رئال برای لیگ قهرمانان قرار گرفت و دیشب نیز برابر مقدونیه شمالی از دقیقه 82 به زمین رفت در حالی که ایسلند 1-2 عقب بود، شش دقیقه پس از ورود به زمین توانست گل تساوی را بزند. این اولین گل ملی او بود و قدم جای پدر و پدربزرگش گذاشت. آرنور 14 و ایدور گودیانسن 26 گل برای ایسلند به ثمر رسانده بودند.

 

 

 

 

دنیل تریستان برادر آندری نیز عضو تیم نوجوانان رئال مادرید است و احتمالا در آینده شاهد حضور او نیز در تیم ملی ایسلند خواهیم بود.

رئال مادرید گودیانسن ایسلند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید گودیانسن ایسلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم

اندریک بازیکن جوان و آینده دار پالمیراس فصل آینده در رئال مادرید توپ خواهد زد.

دانلود (33.9MB)

دیگر خبرها