Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@03:06:45 GMT

تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۴۳۶۹

تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد

 

به گزارش تابناک و به نقل رسانه رسمی باشگاه تراکتور، با توجه به شرایط پیش آمده، باشگاه طی نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال، خواستار تعویق دیدار مقابل النصر عربستان شد.

باشگاه تراکتور طی این نامه با اشاره به اینکه از بین 18 بازیکن حاضر در لیست آسیایی، سه بازیکن به نام‌های محمد عباس‌زاده، علی فتحی و سید محمد خرم الحسینی؛ مصدوم هستند و پیمان بابایی نیز به دلیل محرومیت نمی‌تواند تراکتور را در دیدار مقابل النصر همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تست کرونای دو نفر از بازیکنان نیز امروز مثبت اعلام شده و ضمناً صیاد کوکبی نیز قرارداد خود را فسخ کرده است.

بر این اساس، با توجه به تعداد بازیکنان باقی مانده در لیست اعلامی به AFC که به حدنصاب قانونی نمی‌رسد، باشگاه تراکتور طی این نامه خواستار تعویق دیدار مقابل النصر و یا موافقت با انصراف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد باشگاه تراکتور محمد عباس زاده جام باشگاه های آسیا اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال پالما مایورکا اسپانیا که حسین طیبی و مسلم اولادقباد را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 17:30 امروز در سالن کارن دمیرچاین شهر ایروان ارمنستان در مسابقه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا پرتغال قرار می‌گیرد و به دنبال دومین صعود پیاپی به بازی فینال است.

پالما که سال گذشته با درخشش خیره کننده حسین طیبی توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و با برتری مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال به قهرمانی دست پیدا کند، امروز بدون این ستاره ایرانی به مصاف بنفیکا می‌رود.

طیبی که تجربه حضور و درخشش در بنفیکا پرتغال را دارد، به دلیل آسیب دیدگی در جام ملت‌های آسیا غایب بود و امروز هم دور از لیست نفرات پالما مایورکا اسپانیا برای بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.

مسلم اولادقباد، دیگر بازیکن ایرانی پالما مایورکا که همراه با تیم ملی ایران به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رسید، اکنون در جمع اعضای تیم اسپانیایی دیده می‌شود و آماده دیدار با بنفیکا پرتغال است و انگیزه زیادی برای پر کردن جای خالی طیبی دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • تعویق در روند تحقیقات جنایات جنگی نیروهای بریتانیایی در افغانستان  
  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند