Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین و به نقل از کالچو فینانتزا؛ یوونتوس حساب‌های مالی خود در فصل 21-2020 را با ضرر حداقل 191 میلیون یورویی می‌بندد. در گزارش نیم ساله مالی یوونتوس از تاریخ 31 دسامبر 2020، سهم کمپانی اکسور دچار ضرر 113 میلیون یورویی و سهم خانواده آنیلی دچار ضرر 77 میلیون یورویی شده است. این ضرر 191 میلیون یورویی هنوز نهایی نیست زیرا سهامداران یوونتوس طی روزهای 13 تا 16 سپتامبر با یکدیگر جلسه خواهند داشت و هنوز اسناد مالی مربوط به فصل گذشته، کاملا رد و بدل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ضرر مالی حتی می‌تواند بیشتر شود زیرا یوونتوس، کریستیانو رونالدو و کریستین رومرو را با رقمی کمتر از ارزش حقیقی آنها به فروش رساند. با این دو ضرر مالی روی فروش‌ها، انتظار می‌رود ضرر کل یوونتوس از 191 میلیون یورو به 210 میلیون یورو برسد که این میزان ضرر در تاریخ یوونتوس بی سابقه است. دومین ضرر سنگین تاریخ یوونتوس به فصل 11-2010 برمی‌گردد که آنها پس از هفتم شدن در لیگ، 95 میلیون یورو ضرر کردند.

ضررهای مالی یوونتوس در فصل 21-2020 نسبت به فصل گذشته (90 میلیون یورو) بیش از دو برابر بوده که این نشانگر ضربه سخت پاندمی کرونا به این باشگاه است. در فصل گذشته ورود هواداران به استادیوم‌ها ممنوع بود و از نظر ورزشی نیز بیانکونری فصل موفقی را نداشت چرا که آنها در سری آ چهارم شدند و در لیگ قهرمانان اروپا، در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند.

پربیننده ترین گل اول ایران به عراق + فیلم گل دوم ایران به عراق توسط مهدی طارمی + فیلم سرپرست پرسپولیس مشخص شد گل سوم ایران به عراق + فیلم ادووکات: اعتراف می‌کنم ایران بهتر بود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: باشگاه یوونتوس میلیون یورویی میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخیراً خبری مبنی بر کلاهبرداری جدید بنزینی در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت مطرح شد به طوری که این کلاهبرداران از طریق جا به جایی تراشه‌های کارت سوخت اقدام به خالی کردن سوخت موجود در کارت‌ها می‌کنند.

مهر در گزارشی نوشت: موضوع از این قرار است برخی از افراد هنگام سوخت‌گیری از خودرو خود پیاده نمی‌شوند و متصدی جایگاه‌ها کارت سوخت را از آن‌ها گرفته و پس از سوخت‌گیری به راننده تحویل می‌دهد که تا این قسمت از ماجرا همه چیز عادی به نظر می‌رسد، اما برای سوخت‌گیری بعدی که مراجعه می‌کند با کارت سوخته مواجه می‌شود در این شرایط تا زمانی که کارت سوخت المثنی برای این افراد صادر نشود امکان سوخت‌گیری برای کسانی که تراشه قبلی را در اختیار دارند وجود دارد برای همین است شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی بارها تاکید کرد که شهروندان در صورت مشاهده تخلف در جایگاه‌ها می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۶۲۷ مراتب را گزارش دهند که در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.

این شرکت همچنین بار دیگر تاکید کرده که تمام شهروندان باید در هنگام سوخت‌گیری به مسائل ایمنی توجه کنند، کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت صرفاً برای سوخت‌گیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است و بهتر است شهروندان با رعایت دقت و نکات ایمنی، از کارت سوخت شخصی خود استفاده و از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران جدا خودداری کنند.

بر اساس این گزارش شهروندان باید از در اختیار گذاشتن کارت سوخت خود جدا خودداری کرده تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900563

دیگر خبرها

  • برق حرارتی یک ساله ۲۰ همت ضرر کرد
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم