Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:58:10 GMT

بازگشت لوکا مودریچ در بهترین زمان ممکن (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۴۶۰۷

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، امروز بدون مشکل در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به طور قطع یکی از مهم‌ترین مشکلات رئال مادرید در رقابت های فصل گذشته مصدومیت های پیاپی بازیکنان این تیم بود؛ موضوعی که باعث شد سرمربی سابق رئال یعنی زین الدین زیدان هیچگاه ترکیب کاملی در اختیار نداشته باشد و نهایتاً این موضوع منجر به این شد که فصل برای لوس بلانکوس بدون کسب هیچ جامی به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به طور قطع لوکا مودریچ یکی از مهم‌ترین بازیکنان رئال مادرید در سالیان گذشته بوده که قطعاً سرمربی جدید این تیم یعنی کارلو آنچلوتی نیز برای رقابت‌های فصل جاری حساب ویژه ای روی این ستاره کروات باز کرده است. با این وجود مودریچ حدود دو هفته پیش و قبل از دیدار هفته دوم رئال برابر لوانته دچار مصدومیت شد.

 

گفته شد که لوکا مودریچ به دلیل آسیب‌دیدگی دو هفته از میادین دور خواهد بود و حالا بعد از گذشت این مدت ستاره کروات آماده بازگشت به میادین شده و در تمرینات گروهی امروز رئال مادرید شرکت کرده است. در واقع به نظر می‌رسد که مودریچ مشکلی برای همراهی رئال مادرید در بازی یکشنبه شب مقابل سلتاویگو که در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد، نخواهد داشت.

 

 

 

 

لوکا مودریچ رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکا مودریچ رئال مادرید لوکا مودریچ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس

دلیخت آماده است تا جانشین کیمِ پراشتباه در ترکیب بایرن مونیخ شود

طرفداری | باشگاه بایرن مونیخ با انتشار تصاویری، بازگشت ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی این تیم را اعلام کرد. مدافع هلندی مدت‌ها به دلیل مصدومیت از تمرینات دور بود و بازی‌های مهمی را از دست داد؛ لذا بازگشت او به آمادگی کامل در آستانه جدال حساس با رئال مادرید، می تواند خبر خوبی برای طرفداران بایرن مونیخ باشد.

گفتنی است دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید روز چهارشنبه همین هفته در چارچوب دیداری از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم در مونیخ با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

بازگشت ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بایرن مونیخ ماتیاس دلیخت در تمرینات گروهی بایرن مونیخ ماتیاس دلیخت در تمرینات گروهی بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)