Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزارى فارس از بندرعباس، پانزدهمین دوره لیگ برتر ووشو باشگاه‌هاى کشور جام ستارگان در حالى از بیستم شهریورماه آغاز مى‌شود که على‌رغم تشکیل باشگاه صنایع پشتیبان، استان هرمزگان هم‌چنان بدون تیم در لیگ برتر ووشو باقى ماند و ووشوکاران هرمزگانى جذب دیگر باشگاه‌هاى کشور شدند.

این موضوع در حالیست که با رایزنى‌هاى علیرضا بهرمن رئیس هیأت ووشو هرمزگان و موافقت امیر صدیقی ریاست فدراسیون ووشو، یک سهمیه براى استان هرمزگان جهت حضور در لیگ پانزدهم لحاظ شد و فدراسیون ووشو طى نامه‌اى به باشگاه صنایع پشتیبان، آمادگى خود را براى حضور تیمى با نام این شرکت در لیگ برتر آقایان اعلام داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پس از اعلام آمادگى فدراسیون ووشو تاکنون جوابى از سوى باشگاه صنایع پشتیبان جهت حضور در لیگ به فدراسیون مخابره نشد و تاریخ ثبت نام به انتها رسید.

ووشوکاران هرمزگانى نیز جهت حفظ آمادگى خود مجبور به عقد قرارداد با دیگر باشگاه‌ها شدند و علیرضا بهرمن رئیس هیأت ووشو هرمزگان و با تمدید قرارداد به کار خود در پارس جنوبى جم ادامه داد.

مهزیار محمدنژاد، منصور دست افکن در بخش ساندا و امیرحسین چرزه، رضا جعفرى و بنیامین تنى به‌عنوان تالوکار جذب پارس جنوبى شدند و عیسى آرسیون به پاس ناجا پیوست و نجم‌الدین علیمرادى نیز با دانشگاه آزاد قرارداد بست و طاهر قاسمی در بخش تالو و محمدعلی اقتداربختیاری در بخش ساندا به تیم هیأت ووشو ماهشهر رفتند.

باشگاه صنایع پشتیبان موضوع را جدى نگرفت

علیرضا بهرمن رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان در این باره به خبرنگاران گفت: ما آمادگى خود را اعلام کردیم اما ظاهرأ باشگاه صنایع پشتیبان موضوع را جدى نگرفت.

وى افزود: فلسفه تشکیل این باشگاه در استان، حمایت از هیأت‌هاى مستعد و ورزشکاران حرفه‌اى بود اما در خصوص ووشو این اتفاق میسر نشد و حمایتى از این رشته ورزشى صورت نگرفت.

رئیس هیأت ووشو هرمزگان اظهار داشت: ووشوى هرمزگان قادر بود تیمى را براى فصل جدید راهى لیگ برتر کند که ٦٠ تا ٧٠ درصد آن را نیروهاى بومى تشکیل مى‌دادند اما مسؤولان باشگاه صنایع پشتیبان متوجه اهمیت موضوع نبودند و همیشه از خرید یک تیم فوتبال در لیگ دسته یک سخن به میان آورده شد که آن هم در هاله‌ای از ابهام است و فوتبال‌دوستان شهر هم‌چنان در انتظار مانده‌اند.

بهرمن با اشاره به آمادگی تیم ووشو پارس جنوبی در لیگ برتر گفت: سومین مرحله اردوها را پشت سر گذاشتیم و خداروشکر تیم ما در آمادگی خوبی به‌سر می‌برد و به صعود به مرحله نیمه‌نهایی بسیار خوشبینم که در این میان لازم می‌دانم از ایوب چراغی سرپرست تیم به‌دلیل برگزاری منظم اردوها تقدیر شود.

به گزارش فارس، در لیگ مردان ۹ تیم حضور دارند که مسابقات خود را طی روزهای ۲۰ تا ۲۵ شهریورماه به‌صورت متمرکز در تهران برگزار می‌کنند و در گروه یک، پاس ناجا، بیمه حکمت ارتش، هیأت ووشو بندر ماهشهر، شهرداری ملارد و در گروه دو نیز دانشگاه آزاد اسلامی، پارس جنوبی، هیأت ووشو زرین‌رود، باشگاه مقاومت، شرکت آویژه‌دانه پارس حضور دارند.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر هرمزگان ووشو فوتبال علیرضا بهرمن بندرعباس شهرداری بندرعباس رئیس هیأت ووشو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری هرمزگانی‌ها درشب شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، شیفتگان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در مساجد و حسینیه‌های هرمزگان در سوگ پیشوای ششم شیعیان مجالس سوگواری برپا کرده و اشک ماتم ریختند.

امام جعفربن محمد معروف به امام جعفر صادق در ۲۵ شوال سال ۱۴۸ قمری در مدینه در سن ۶۵ سالگی به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: عزاداری مردم توکهور و هشتبندی در سالروز شهادت امام علی (ع)

آن امام بزرگوار ۳۵ سال عهده دار امامت شیعیان بود.

ایشان یکی از چهار امام غریب دفن شده در قبرستان بقیع شهر مدینه هستند.

امام صادق علیه السلام عمر پر برکت خویش را در تربیت شاگردان علوم مختلف سپری کردند بگونه‌ای که معارف شیعه‌ی اثنا عشری در زمان ایشان گسترش ویژه‌ای یافت.

دیگر خبرها

  • سوگواری هرمزگانی‌ها درشب شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • گزارش تصویری از همایش بزرگ تای چی ووشو در بوستان ملت
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • حواشی حضور اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران