Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@14:28:05 GMT

سقف رقم توقیف خودرو ۳ میلیون تومان شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۴۷۳۵

  رقم توقیف خودرو یک میلیون تومان بود. رقم توقیف خودرو را قانون مشخص می کند. راهور رقم توقیف خودرو را افزایش داد. رقم توقیف خودرو  ۳ میلیون تومان شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سید کمال هادیانفر افزود: همچنین دستور دادیم هیچ خودرویی در جاده‌ها توقیف نشود مگر اینکه دستور قضایی داشته باشد.

سردار هادیانفر گفت: اگر برای هموطنی پیامکی مبنی بر اطلاع آن‌ها از میزان جرایم رانندگی ارسال می‌شود برای این است که پرداخت کند تا در زمان انجام مسافرت اگر بخواهد خدمات خاصی را دریافت کند، مشکل خاصی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت سامانه احراز هویت در سایت راهور ۱۲۰ برای پرداخت جرایم، گفت: باید در این سامانه مشخصات رانندگان و شماره تلفن همراهشان ثبت شود تا با دریافت یک پیامک و وارد کردن رمز اختصاصی، افراد به موضوع خود راه پیدا کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه هموطنان مبالغ جرایم رانندگی خود را از طریق سایت راهور ۱۲۰ یا بانک‌ها پرداخت کنند، درباره قطعی سیستم‌های پلیس + ۱۰ بیان کرد: این قطعی‌ها اندک است، اما در برخی مواقع دچار اختلال هستیم و این موضوع به دلیل افزایش حجم تخلفات و جرایم رانندگی است که این روز‌ها با وجود شرایط کرونایی در کشور جرایم رانندگی افزایش پیدا کرده و برای ثبت و پردازش این جرایم در سیستم‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده است و اکنون از این ربات در بحث شناسایی متخلفان رانندگی استفاده می‌کنیم.

سردار هادیانفر گفت: تلاش می‌کنیم نقش عامل انسانی در تشخیص جرایم رانندگی کاهش یابد و این موضوع به صورت سیستمی انجام شود.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جرایم رانندگی شماره تلفن پیامک پیامک جرایم رانندگی خودرو رئیس پلیس راهور صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: سانحه مقارن ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت رخ داد که به دنبال آن کارشناسان فوریت‌های پزشکی (اورژانس) فوت سه نفر را در محل تایید و چهار مصدوم تحت مراقبت پیش بیمارستانی به مرکز درمانی فاطمیه شبستر انتقال داده شدند.

وی افزود: حال یکی از مصدومان وخیم است.

سرهنگ حبیب آبراهه رییس پلیس راه آذربایجان شرقی در خصوص چگونگی حادثه را ترکیدگی تایر خودرو سوزوکی اعلام کرد و گفت: خودرو پس از برخورد با دنا به تیر برق برخورد و متوقف شد.

هنوز جزئیات بیشتری از دیگر عوامل احتمالی سانحه نظیر نقص فنی جاده یا خودرو اعلام نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس